gardeshban.ir

در حالی که چالش‌های استارتآپ تنها مختص سفر نیست، برخی از فناوری‌های اساسی و بنیادی صنعتی موانع بزرگی ایجاد می‌کنند، که استارت‌آپ‌های مسافرتی برای موفقیت باید از پس آن‌ها بربیایند.
کد خبر: ۳۲۴۶۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹-1399 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حالی که چالش‌های استارتآپ تنها مختص سفر نیست، برخی از فناوری‌های اساسی و بنیادی صنعتی موانع بزرگی ایجاد می‌کنند، که استارت‌آپ‌های مسافرتی برای موفقیت باید از پس آن‌ها بربیایند.

در پی چالش‌ها، در بیشتر اوقات، اولین ایده ،ایده‌ای نیست که در نهایت به موفقیت برسد، بنابراین کاملا عادی است که سریع شکست بخوریم و زود حذف شویم. پس از آن رقابت وجود دارد. چالش‌های جذب مشتری، متقاعدکردن یک شرکت گردشگری برای پیشبرد امتحانی محصول خدماتی.

اجرای الزامات فنی و خرید از همه ذی‌نفعان مختلف که بسیار وقت‌گیر است.

اکنون به دلیل COVID۱۹ امسال کلید گردشگری نزدیک به خاموش شدن است و همه می‌گویند کلید شات‌داون را وارد کنید، بدانید که چالش‌ها ده برابر شده ‌است.

اما همه این‌ها نابودی و تاریکی نیست. استارت‌آپ‌های مسافرتی هنوز هم در حال جمع‌آوری پول هستند و بسیاری از آن‌ها راهی جدید برای رسیدن به موفقیت در این سال و پس از آن در نظر گرفته‌اند.

در رقابت نوآوری Phocuswright Europe ۲۰۲۰ و همچنین Dragons بحث در مورد وضعیت کشورها در مراحل ابتدایی پاندمیک،  اوضاع میانه، بسیار گرم است و راه‌حل‌های بسیاری مطرح می‌شود.

در زیر ۱۵ نکته از  بحث‌ها و تفسیرهای این همایش‌ها آورده شده است و همچنین مطالب اضافی که تکمیل‌کننده مباحث است که همه شرکت‌های مسافرتی و گردشگری باید در رابطه با ماه‌های باقی‌مانده سال ۲۰۲۰ و آنچه را که ممکن است برای سال آینده در نظر گرفته‌شود مورد توجه قرار دهند:

۱- استارت‌آپ‌های مسافرتی می‌توانند در صورت لزوم معجزه کنند. آن‌ها نسبت به رقبای بزرگتر چابک‌ترند و در صورت لزوم باید «محورکار»  را در نظر بگیرند.

۲- اطمینان حاصل کنید که این محصول متناسب با بازار است، به‌ویژه با تغییر بازار در پی تغییر در رفتار مصرف‌کننده و محدودیت‌های سفر.

۳- برای حل مشکلات از فناوری جدید استقبال کنید (اما فقط درصورت منطقی بودن فناوری).

۴- صنعت‌های کوچک را به‌عنوان بهترین مکان برای یافتن فرصت‌ها در نظر بگیرید. بسیاری از جنبه‌های اکوسیستم سفر در حال حاضر تحت سلطه شرکت‌های عظیم هزینه‌بر است.

۵- آماده باشید تا در هنگام معامله با سرمایه‌گذاران راهی روشن به درآمد نشان دهید. ایده‌های روشن خود را به ایده‌هایی تبدیل کنید که از نظر مالی قابل قبول هستند.

۶- بازیگران مستقر در صنعت گردشگری هنوز حمل و نقل زمینی را تا حد زیادی نادیده می‌گیرند.
۷- فناوری بلاک‌چین نوعی نوش دارو نیست. استفاده از آن تاکنون تلاشی برای  حل مواردی است که اساساً خراب نشده‌اند.

۸- تجربه سفر بدون کاغذ اکنون یک فرصت واقعی است، نه فقط ویترین فناوری جدید.

۹- محصولات مبتنی بر بهداشت برای آینده نکته قابل توجهی خواهند بود، حتی فراتر از یک واکسن برای ویروس کرونا، با مارک‌ها و مسافرانی که کاملاً از اهمیت بهداشت و ایمنی آگاه هستند.

۱۰- از بازار سرمایه‌گذاری ولرم دلسرد نشوید،برخی معاملات بودجه در حال انجام است، البته اکنون این مراحل نسبت به قبل از همه‌گیری کوچک‌تر است.

۱۱- مراقب بودجه‌های کلانی باشید که فقط برای حفظ ساختارهای مخرب ویروس کرونا به سمت مشاغل ریخته‌ می‌شود. حمایت از نوآوری‌ها و ایده‌های بهتر از حمایت مالی است.

۱۲- معاملات توسط سرمایه‌گذاران انجام می‌شود که از قبل مؤسسان را می‌شناسند.

۱۳- سرمایه‌گذاران «مارها» هنوز وجود دارند و آماده‌ هستند که در استارت‌آپ‌های گرسنه و اولیه کار کنند.

۱۴- مشتری را بشناسید و بهترین تصویر را از اقتصاد واحد مورد نیاز برای تأمین اعتبار از وجود آن‌ها ایجاد کنید (این امر باعث ایجاد سود برای کسب درآمد می‌شود).

۱۵- قطع ساختار سازمان و یافتن راه‌های جدید برای کارآیی در هرکاری که تجارت انجام می‌دهد،  پشت سرگذاشتن فرایندها و ساختارهای قدیمی.

 
بابک صوفیانی

کارشناس ارشد تأثیرات محیطی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار