gardeshban.ir

هرکس با توجه به سلیقه و شرایط سفرکردن خود می‌تواند درمیان هتل‌های ارزان و گران یک تا پنج ستاره انتخاب‌های متفاوتی داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۵۰۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹-1399 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر شما می‌خواهید در بهترین‌ هتل‌های موجود در شهر تهران اقامت کنید، جای خوبی آمده‌اید؛ چراکه ما در این مطلب می‌خواهیم لوکس‌ترین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین هتل های تهران را به شما معرفی کنیم. 

اقامت در هرکدام از این هتل‌ها می‌تواند لذت پایتخت‌گردی را برای شما چندین برابر کند. هتل‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، هر روزه میزبان لاکچری‌گردان ایرانی و مسافران خارجی این شهر هستند. رزرو هتل تهران از طریق اینترنت قابل انجام است. بنابراین پس از مطالعه این مطلب می‌توانید به‌راحتی برای رزرو هتل لاکچری خود در تهران اقدام کنید.

هتل‌های لوکس زیادی در شهر تهران وجود دارند که نه‌فقط در این شهر، بلکه جزو بهترین هتل‌های کل کشور نیز هستند. ازجمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس، یکی از گران‌ترین و بهترین هتل‌های ایران به‌حساب می‌آید که در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است. هلی‌برد یا تاکسی‌های هوایی این هتل در فرودگاه منتظر شما هستند. اتاق شما در اسپیناس پالاس به‌مثابه یک کاخ است. هروقت که بخواهید می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های لاکچری این هتل مراجعه کنید. مراکز خرید و دیگر امکانات برتر رفاهی هتل اسپناس پالاس اقامت خاطره‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل لوکس آزادی تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران که قبلا «هتل هایت» نام داشت، یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های پایتخت کشورمان است. قرار گرفتن در کوهپایه‌های البرز هتل آزادی، کنار اقامت راحت می‌تواند تنفس هوای پاکیزه و ویوی زیبای شهر را برای شما ایجاد کند. از اماکن مهم نزدیک به این هتل می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی، مجموعه ورزشی انقلاب، مرکز اجتماعات صدای‌وسیمای کشور و سالن اجلاس سران اشاره کرد.

موقعیت مناسب هتل آزادی و امکانات برتر آن باعث شده که این هتل تا امروز میزبان بسیاری از شخصیت‌های مهم جهانی هم باشد. از امکانات برتر هتل آزادی تهران می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی و سالن اسپا اشاره کرد.

هتل لوکس استقلال تهران

هتل پنج ستاره پارسیان استقلال تهران نیز یکی دیگر از هتل‌های شیک و مجلل تهران به‌شمار می‌رود که از دیرباز میزبان مهمانان بین‌المللی این شهر بوده است. این هتل در گذشته «هتل رویال هیلتون» نام داشت. این هتل رستوران‌های متعددی را در خود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران ایرانی رُز، رستوران فرانسوی نوفل‌لوشاتو، رستوران عربی الحیات، رستوران ایتالیایی و تایلندی اشاره کرد. وجود سالن‌های همایش هزار نفری در هتل استقلال نیز دیگر ویژگی‌ این هتل خوش‌سابقه است.

هتل لوکس اوین تهران

هتل چهار ستاره پارسیان اوین تهران در سال 1385 به‌صورت کامل موردبازسازی قرار گرفت و از آن پس با استفاده از آخرین امکانات روز دنیا از مهمانان خود میزبانی می‌کند. این هتل در پی خدمات خوب خود توانست خیلی زود در راس لیست رزرو هتل تهران قرار بگیرد. هتل اوین تهران نمونه یک هتل مجلل اما قیمت مناسب در تهران است که در سفرهای کاری خود می‌توانید به آن مراجعه کنید.

هتل لوکس لاله تهران

هتل پنج ستاره لاله تهران نیز باز یک هتل مجلل اما قدیمی این شهر است که در گذشته «هتل اینترکنتیننتال» نامیده می‌شد. این هتل کنار پارک لاله و در قلب شهر تهران واقع شده است. این هتل نیز هم رستوران ایرانی و هم رستوران فرانسوی دارد. هتل لاله جزو محبوب‌ترین هتل های تهران نیز به‌حساب می‌آید؛ چون هم سابقه خوبی دارد و هم امکانات متنوعی را برای مهمانان خود درنظر گرفته است. پرسنل آموزش‌دیده هتل لاله برای استفاده از این امکانات راهنمای شما خواهند بود.

هتل لوکس انقلاب تهران

هتل چهار ستاره پارسیان انقلاب تهران نیز یکی از قدیمی‌ترین و همچنین بهترین هتل های تهران شناخته می‌شود که تا امروز همچنان شکوه خود را حفظ کرده است. دانشگاه امیرکبیر، فرودگاه مهرآباد، سفارتخانه کشورهای روسیه، انگستان و ایتالیا با اقامت در هتل انقلاب به‌راحتی قابل دسترسی هستند. رستوران بزرگ پارسه در طبقه همکف این هتل واقع شده و برای هر سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان هتل مجلل انقلاب است.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار