gardeshban.ir

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور بر لزوم صیانت از مواریث ارزشمند فرهنگی به‌عنوان هویت و پیشینه تاریخی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۳۲۵۲۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹-1399 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :

به‌نقل از روابط‌عمومی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سردار امیر رحمت‌الهی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۹۹ ضمن حضور در دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با سردار سرلشگر محمد باقری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار سردار امیر رحمت‌الهی دستاوردها، عملکرد، وظایف و مأموریت‌های ابلاغی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی را تشریح و بر اهمیت موضوع میراث‌فرهنگی تأکید کرد.

او همچنین از حساسیت‌های موجود در بحث حفاظت بهینه از مواریث ارزشمند تاریخی و از ماهیت چند وجهی مأموریت‌های محوله یگان حفاظت سخن گفت.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی از مساعدت‌های بی‌دریغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در روند اجرای مأموریت‌های محوله قدردانی و برخی مشکلات پیش‌رو در امر حفاظت را نیز مطرح کرد.

در ادامه سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از عملکرد مثبت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی به‌عنوان متولی امر حفاظت از اموال منقول و غیرمنقول ابراز خرسندی کرد و افزود: «به‌منظور رفع مشکلات و موانع موجود و تسهیل در انجام وظایف محوله یگان حفاظت میراث‌فرهنگی باید از مأموریت‌های این یگان پشتیبانی کرد.»


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار