gardeshban.ir

بررسی/
با این که چند روز گذشته شاهد کاهش نرخ دلار بودیم ولی ایرلاین ها همچنان بر تصمیم شان مبنی بر افزایش قیمت بلیت‌های پروازهای داخلی پافشاری کردند.
کد خبر: ۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹-1399 July 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
با وجود مخالفت‌های گسترده وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حتی سازمان هواپیمایی کشور داشت، ایرلاین ها نرخ پروازها را افزایش دادند.

ایرلاین‌ها افزایش قیمت دلار را یکی‌ از دلایل افزایش نرخ بلیت پروازهای اعلام کردند در حالیکه هزینه های آنها به ریال است. آنها هزینه کارکنانشان را با ریال پرداخت می‌کند و دیگر هزینه ها از جمله سوخت را با قیمت ریال محاسبه می کنند و در صورت نیاز به تعمیر و خرید هواپیما از دولت وام کم بهره می گیرند. به علاوه در چند روز گذشته شاهد کاهش نرخ دلار بودیم ولی ایرلاین ها به این موضوع توجه نکردند و همچنان بر تصمیم شان مبنی بر افزایش قیمت بلیت‌های پروازهای داخلی پافشاری کردند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران نیز در این خصوص گفت: برخی شرکت های هواپیمایی به آژانس ها اعلام کردند که اگر نرخ‌های جدید را اعمال نکنند سیستم فروش آنها را قطع می کنند.

اینکه در‌ شرایط سخت اقتصادی که رئیس جمهور از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد کرد، عده ای تنها به فکر سود شخصی باشند و فشار حداکثری به مردم وارد شود خارج از انصاف است و به نظر میرسد نرخ گذاری پرواز ها لازم به ورود جدی دستگاه های مربوطه دارد .

افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی با وجود مخالفت مجلس و وزارت راه/ مخارج ریالی، درآمد دلاری ؟

افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی با وجود مخالفت مجلس و وزارت راه/ مخارج ریالی، درآمد دلاری ؟
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار