gardeshban.ir

معرفی/
هتل ماریتیم، هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان واقع شده است. فرانکفورت بزرگ‌ ترین و پررفت‌ و آمد ترین شهر آلمان است.
کد خبر: ۳۲۶۵۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹-1399 August 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
این شهر در نزدیکی رودخانه ماین و جنگل شهر فرانکفورت قرار گرفته است. این شهر به‌عنوان زیباترین شهر جهان مدتی است به مرکز فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است. 

در شهر فرانکفورت موزه‌های هنری و جاذبه های طبیعی و دیدنی زیادی وجود دارد و علاقه‌ مندان را به خرید بلیط هواپیما فرانکفورت و سفر به این شهر مشتاق می کند. انتخاب محل اقامت یکی از ارکان مهم در همه سفرهاست و بهتر است قبل از اقدام به مسافرت محل اقامت خودتان را مشخص نمایید؛ شهر فرانکفورت دارای هتل‌های مجللی است که برایتان اقامتی رویایی به ارمغان می آورد.

یکی از هتل های بی نظیر شهر فرانکفورت، هتل ماریتیم با معماری خاص و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی همواره مورد توجه مسافران این شهر بوده است. هتل ماریتیم در فاصله نزدیکی به فرودگاه فرانکفورت قرار گرفته است، همچنین در هر قسمت از هتل ماریتیم مناظر فوق العاده ای از شهر را خواهید دید.

امکانات اتاق های ماریتیم

اتاق‌های hotel Maritim دارای ظرافت و زیبایی خاصی هستند و رنگ‌های متنوعی در طراحی داخلی اتاق ها استفاده شده است. همه اتاق‌ ها شامل پنجره ‌های بزرگ و نورگیر هستند و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از چشم انداز بی نظیر شهر لذت ببرید. همه اتاق‌ها در هتل ماریتیم مجهز به اینترنت بی ‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی ‌بار هستند. امکان خوردن صبحانه در اتاق ها مجهز شده است، به طوری که صبحانه در هتل ماریتیم دارای تنوع بسیار بالایی است و برای هر نوع ذائقه ای پاسخگوست. در منوی غذاهای این هتل می توانید غذاهای بین المللی ببینید. همچنین قسمت بار هتل ماریتم شامل انواع نوشیدنی‌ و خوراکی است.

انواع اتاق در هتل ماریتیم

اتاق کلاسیک: این اتاق ها با تخت دو نفره از طبقات اول تا چهارم قرار دارند. در این اتاق ها اینترنت رایگان و بیش از ۸۰ کانال تلویزیونی همراه با مینی بار است.

اتاق کامفورت: این اتاق ها با تخت دونفره در طبقات بالایی هتل قرار گرفته اند. در این اتاق ها اینترنت رایگان و حمام مخصوص است.

اتاق سوپریر: این اتاق با دو تخت دونفره از طبقات پنجم تا هشتم قرار گرفته است. این اتاق های مدرن با وسایل راحت و اینترنت رایگان و چای ساز و قهوه ساز وجود دارد.

اتاق جونیر: این اتاق با تخت دونفره همراه با اتاق نشیمن و دوچرخه ثابت همراه با دستگاه چای ساز و قهوه ساز است.

سوئیت مستر: تمام آنچه را که نیاز دارید در این سوئیت ها وجود دارد. با اتاق خواب های جداگانه همراه با تخت دو نفره و سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در هر قسمت اقامت خوبی خواهید داشت.

سوئیت جامع: این سوئیت ها با آخرین متد همراه با مبلمان لوکس و حمام های بی نظیر و مینی بار کامل و دستگاه چای ساز و قهوه ساز آماده پذیرایی از مسافران است.

امکانات کلی هتل ماریتیم

امکانات کلی هتل ماریتیم عبارتند از تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌ سیم، مرکز اسپا، سونا، استخر سرپوشیده، بار، رستوران، کرایه دوچرخه، دستگاه خود پرداز، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس روزانه اتاق، فتوکپی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، صندوق امانات، اتاق های عایق صدا و آسانسور است. 

خدمات خشکشویی، اتو و واکس کفش و روزنامه نیز همراه با هزینه اضافی است. همچنین محل مشخصی برای افراد سیگاری و افراد ناتوان جسمی در نظر گرفته شده است. علاوه بر موارد فوق، اگر حیوانات خانگی دارید می توانید با پرداخت هزینه اضافی حیوانات را همراه خود به این هتل ببرید. کارکنان هتل ماریتیم نیز به زبان های فرانسوی، انگلیسی، آلمانی تسلط دارند. 

برای تحویل و تخلیه اتاق های این هتل زمان مشخصی وجود دارد، بنابراین هنگام خرید بلیط هواپیما به این مورد مهم دقت داشته باشید؛ زمان تحویل اتاق ساعت ۳ ظهر و ساعت تخلیه اتاق نیز ۱۲ ظهر است. 

این هتل فوق العاده به مراکز تجاری و خرید مشهور شهر بسیار نزدیک است. اتاق های بسیار مدرن هتل ماریتیم همراه با ۳ رستوران بین المللی نظر مسافران را به خود جلب می کند و از اقامت در این هتل لذت می برند.

 برای رزرو هتل ماریتیم نگران نباشید زیرا به راحتی می توانید به صورت آنلاین با هزینه های منصفانه رزرو انجام دهید. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید از موسیقی های زنده یا تورهای گردشگری از شهر یا تور پیاده روی با هزینه اضافی بهره مند شوید. 

پارکینگ عمومی نیز در این هتل امکانپذیر است و برای پارکینگ امکان رزرو وجود ندارد و باید برای هر روز هزینه بپردازید.

امکانات ورزشی هتل ماریتیم

هتل ماریتیم دارای باشگاه ورزشی مجهز به لوازم ورزشی جدید و همچنین شامل استخر بزرگی است تا اوقات فراغت خود را بگذرانید و برای ریلکس کردن نیز می توانید به اسپای موجود درهتل و اتاق های ماساژ و درمانی مراجعه کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ماریتیم فرانکفورت

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا موزه طبیعی سنکنبرگ: ۱٫۴ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا باغ پالم: ۲٫۶ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا خانه اپرا: ۳٫۲ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا برج اصلی: ۳٫۳ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا خانه گوته: ۳٫۷ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا برج اشنهایمر: ۳٫۸ کیلومتر

فاصله هتل ماریتیم فرانکفورت تا کلیسای سنت پل: ۴ کیلومتر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر

هتل ماریتیم،هتلی ۴ ستاره با ۵۴۲ اتاق در شهر فرانکفورت آلمان+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار