gardeshban.ir

گزارش/
اصفهان به عنوان یکی از استان های مرکزی در کشور ایران یکی از مهم ترین نقاط گردشگری و توریستی در سطح جهان شناخته می شود.
کد خبر: ۳۲۷۱۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹-1399 August 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

اصفهان به عنوان یکی از استان های مرکزی در کشور ایران یکی از مهم ترین نقاط گردشگری و توریستی در سطح جهان شناخته می شود.

هتل ها و اقامتگاه های بسیار زیادی در شهر اصفهان به عنوان مرکز این استان و مهم ترین شهرستان آن وجود دارد که شرایط یک اقامت ایمن و مطمئن برای مسافران را مهیا نموده است.

با توجه به تعداد بسیار زیاد هتل هایی که در این شهر وجود دارد، قطعا یکی از چالش برانگیز ترین مسائلی که در سفر به اصفهان با آن مواجه خواهید بود، مسئله انتخاب هتل و انتخاب اقامتگاه است. در این مقاله به معرفی برترین هتل های شهر اصفهان می پردازیم.

هتل اصفهان

۱)هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی، کهن‌ ترین هتل در شهر اصفهان و یکی از بزرگترین هتل های ایران است. این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی و با بهره گیری از سبک معماری شکوهمند ایرانی، طراحی و بنا شده است.

شاه سلطان حسین صفوی این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرده بود و به همین علت در گذشته این اقامتگاه را کاروانسرای مادر شاه می خواندند.

این هتل در سال ۱۳۵۱ مورد حمایت و پشتیبانی بیمه ایران قرار گرفت و طراحی آن به یک هتل زیبا و شکوهمند تغییر فضا داد.

هتل عباسی تنها هتل پنج ستاره شهر اصفهان است که به علت سبک معماری ایرانی که به اوایل قرن هجده باز می‌گردد و اینکه از معماری دوران صفوی الگو گرفته است، و نیز به علت واقع شدن در میان بافت تاریخی شهر اصفهان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. رستوران این هتل نیز یکی از زیباترین رستوران باغ‌ های ایران به شمار می رود.

  • آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهار باغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه
  • تلفن هتل عباسی: ۰۳۱۳۲۲۲۶۰۱۰
  • نوع هتل: پنج ستاره

هتل عباسی اصفهان۲)هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر در کنار زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل واقع شده است، به همین علت تا مراکز تاریخی و مراکز خرید اصفهان فاصله بسیار اندکی دارد.

باغ بسیار زیبایی در این هتل وجود دارد که با وجود تخت های سنتی محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و استراحت کردن است.

هتل پارسیان کوثر دارای ۱۹۴ اتاق مجهز به یخچال، مینی بار، شبکه تلویزیونی ماهواره ‌ای، تلفن، صندوق امانات، حمام و سشوار است.

در این هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می گردد. پنج رستوران در این هتل طراحی شده است. رستوران ایتالیایی به عنوان یکی از برترین و معروف ترین رستوران های این هتل شناخته می شود. در رستوران سنتی می توانید انواع غذاهای سنتی اصفهان همچون بریانی و خورش ماست را سفارش دهید.

رستوران زرین دارای یک چشم انداز فوق العاده به سمت فضای باغ است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. رستوران تابستانه‌ در فضای سبز هتل و کنار آب نمای بسیار زیبایی که در این فضا طراحی شده است غذاهای خود را سرو می‌کند. رستوران فصلی آبشار نیز در جوار استخری بزرگ باربیکیو را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فروشگاه های متعددی در این هتل وجود دارد که امکان خرید برخی از وسایل ضروری و بخصوص سوغات اصفهان را برای مهمان ها فراهم نموده اند. نزدیک ‌ترین فرودگاه به هتل پارسیان کوثر، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی با فاصله ۳۱ کیلومتر است.

  • آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، سی ‌و‌ سه پل، بلوار ملت
  • تلفن هتل پارسیان کوثر: ۰۳۱۳۶۲۴۰۲۳۰
  • نوع هتل: پنج ستاره

هتل پارسیان کوثر اصفهان۳)هتل آسمان اصفهان

علت نام گذاری این هتل با عنوان – هتل آسمان – امکان تماشای اصفهان و زاینده رود از ارتفاع است به گونه ای که انگار از آسمان به شهر اصفهان نگاه می کنید. این هتل ۱۳ طبقه دارد و در سال ۱۳۸۴ و در مجاورت زاینده ‌رود افتتاح شده است.

با اقامت در هتل آسمان در دل بافت تاریخی شهر اصفهان قرار خواهید گرفت و می توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی نیز بهره مند شوید.

با توجه به فاصله اندکی که هتل آسمان تا مناطق توریستی دارد، می توانید در کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ قدیمی جلفا برسید.

رستوران گردان هتل آسمان یکی از شاهکارهای طراحی و معماری در هتل سازی است. چنین مزیتی با ویو ۳۶۰  درجه در طبقه آخر هتل آسمان مشاهده می شود و به شما امکان سرو غذاهای باکیفیت در یک نقطه خارق العاده را می دهد.

  • آدرس هتل آسمان: اصفهان ،خیابان مطهری ،مقابل پل فلزی
  • تلفن هتل آسمان: ۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱
  • نوع هتل: چهار ستاره

هتل آسمان اصفهان۴)هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی نیز یکی دیگر از هتل ‌های قدیمی شهر‌ اصفهان، در مرکز شهر و در مجاورت باغ و عمارت چهلستون واقع شده است.

این هتل فاصله اندکی با مجموعه‌ نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف ‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

شما می توانید به صورت پیاده و بدون استفاده از خودرو به زاینده‌ رود و پل ‌های تاریخی روی آن رسیده و از بازار و مراکز تجاری واقع در بافت تاریخی شهر خرید کنید.

هتل پیروزی ۹۶ اتاق و سوئیت رویال دارد. معماری این هتل تلفیقی از معماری جدید و سنتی اصفهان است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌ شوند.

از پنجره های این رستوران می توانید به بافت تاریخی شهر اصفهان نگریسته و در یک فضای دنج و آرام بیرون را نگاه کرد.

  • آدرس هتل پیروزی: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ
  • تلفن هتل پیروزی: ۰۳۱۳۲۲۱۴۳۵۴
  • نوع هتل: چهار ستاره

هتل پیروزی اصفهان۵)هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان در پنج طبقه و با ترکیبی از معماری سنتی و مدرن طراحی شده است. افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۹  باز می گردد.

هتل ونوس دسترسی مناسبی به نقش جهان، چهل ‌ستون، مدرسه چهار باغ، زاینده رود و… دارد. طراحی هتل برگرفته از سبک دوران صفوی و قاجار است که با طراحی های مدرنیته تلفیق شده اند.

  • آدرس هتل ونوس: اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، بعد از سه ‌راهی، خیابان آمادگاه
  • تلفن هتل ونوس: ۰۳۱۳۲۲۳۰۰۴۰
  • نوع هتل: سه ستاره

هتل ونوس اصفهان۶)هتل پارت شهر اصفهان

هتل پارت در سال ۱۳۸۷ تأسیس شده است. این هتل نیز در ۵ طبقه طراحی شده و در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد.

هتل پارت علاوه بر نزدیک بودن به مراکز خرید به نقاط دیدنی و تاریخی اصفهان مثل پل خواجو، میدان نقش جهان و مسجد چهار باغ نیز نزدیک است.

برخورد خوب و صمیمانه، کادر مجرب، دکوراسیون شیک و فضای لوکس هتل پارت به همراه سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده، باعث شده است این هتل را برای اقامت گردشگران خارجی نیز به یک گزینه‌ ایده‌آل تبدیل شود.

  • آدرس هتل پارت: اصفهان، حد فاصل چهار باغ عباسی و آیت الله شمس آبادی، کوچه جهان آرا
  • تلفن هتل پارت: ۰۳۱۳۲۲۲۷۲۰۷
  • نوع هتل: سه ستاره

۷)هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان نیز همچون اغلب هتل های محبوب و پرطرفدار شهر اصفهان در بافت تاریخی این شهر واقع شده و به آثار تاریخی و بخصوص زاینده‌ رود نزدیک است.

شما می توانید با پای پیاده از مهم ترین نقاط گردشگری این شهر مثل سی ‌و‌ سه پل، پل خواجو، پل فلزی، میدان نقش جهان، بازار قیصریه، موزه هنرهای معاصر، باغ هشت بهشت، چهلستون و دیگر بناهای تاریخی شهر دیدن کنید.

علاوه بر موارد فوق باید به دسترسی راحت و آسان به بازار مرکزی پوشاک و بازار مرکزی طلا و پارچه اشاره کرد. هتل سپاهان دارای یک رستوران بزرگ با غذاهای متنوع و کافی شاپ است که در آن احساس راحتی خواهید کرد.

  • آدرس هتل سپاهان: اصفهان، خیابان استانداری، انتهای خیابان فرشادی
  • تلفن هتل سپاهان: ۰۳۱۳۲۲۲۱۲۳۵
  • نوع هتل: سه ستاره

۸)هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره نیز در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار دارد و با جاذبه های مهمی مثل کاخ عالی ‌قاپو، میدان نقش جهان، مسجد شیخ لطف ‌الله و … تقریباً ۵۰۰ متر فاصله دارد.

طراحی این هتل ۶ طبقه نیز تلفیقی از سبک معماری سنتی و سبک معماری مدرن است. هتل ستاره علاوه بر سفره ‌خانه‌ سنتی دارای رستوران تابستانه (بام هتل) و رستوران معمولی نیز بوده و غذاهای با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می کند.

  • آدرس هتل ستاره: میدان امام (نقش جهان)، خیابان حافظ
  • تلفن هتل ستاره: ۰۳۱۳۲۲۰۷۰۶۰
  • نوع هتل: سه ستاره

هتل سپاهان اصفهان۹)هتل زهره اصفهان

هتل زهره با یک طراحی ویژه و چشم نواز در نزدیکی زاینده ‌رود قرار گرفته است. نقش و نگارهای بسیار زیبایی بر روی دیوارهای این هتل به چشم می خورد به همین علت می توان طراحی داخلی متفاوت و منحصر به فرد را یکی از مهم ترین علل محبوبیت این هتل نزد مسافران دانست.

طراحی و معماری این هتل برگرفته از هنر اسلامی – ایرانی است. شما از طریق این هتل به راحتی به پل فردوسی دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این ها باید به رستوران و چایخانه‌ سنتی آریانا اشاره کرد که منظره‌ ای زیبا از اصفهان را به نمایش می ‌گذارد.

  • آدرس هتل زهره: اصفهان، پل فردوسی، خیابان فردوسی، روبروی قنادی بهشت
  • تلفن هتل زهره: ۰۳۱۱۲۲۰۷۸۲۱
  • نوع هتل: سه ستاره

۱۰)هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با تکیه بر سبک هنر سنتی اصفهان در سال ۱۳۸۵ طراحی و بنا گردید. علت نامگذاری این هتل با عنوان هتل صفوی، استفاده از سبک طراحی و معماری ایران در آن دوران در طراحی و معماری این هتل سه ستاره است.

  • آدرس هتل صفوی: اصفهان، چهار راه فلسطین، خیابان فلسطین، مقابل بانک ملت
  • تلفن هتل صفوی: ۰۳۱۳۲۲۰۸۶۰۰
  • نوع هتل: سه ستاره


۱۱)هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی جاذبه های توریستی و تاریخی مهم در مرکز شهر اصفهان نزدیک است. از هتل آزادی تا میدان نقش جهان به صورت پیاده و قدم زنان تنها پنج دقیقه وقت لازم دارید.

با اقامت در این هتل می توانید در هر زمان که بخواهید در کنار زاینده ‌رود و روی سی ‌و سه ‌پل یا پل خواجو قدم بزنید یا از کاخ چهل‌ ستون و موزه ‌های واقع در بافت تاریخی شهر اصفهان دیدن کنید.

  • آدرس هتل آزادی: اصفهان، چهار راه تختی، خیابان مسجد سید
  • تلفن هتل آزادی: ۰۳۱۳۲۲۰۴۰۵۶
  • هتل: سه ستاره

۱۲)هتل جهانگردی ماهان اصفهان

هتل جهانگردی ماهان یک هتل تازه تاسیس است که در شرق اصفهان و در مجاورت اتوبان ‌های اصلی این شهر قرار دارد. به همین علت امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف اصفهان بدون تحمل ترافیک را برای مهمانان ممکن ساخته است.

فاصله هتل جهانگردی ماهان تا جاذبه‌ های گردشگری اصفهان مثل باغ گل‌ ها، پل خواجو و بافت تاریخی شهر بسیار اندک است. ناگفته نماند که نزدیک ترین هتل به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز قلمداد می شود.

  • آدرس هتل جهانگردی ماهان: اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان ۲۲ بهمن، حد فاصل چهار راه نور باران و چهار راه حمزه
  • تلفن هتل جهانگردی ماهان: ۰۲۱۳۱۳۲۶۵۵۵۱۵
  • هتل: سه ستاره


۱۳)هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی یک هتل اقتصادی و کاملا مقرون به صرفه در شهر اصفهان است. این هتل دارای ۵۲ باب اتاق بوده و از مهم‌ ترین امکانات آن می‌توان به وای ‌فای رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ اشاره نمود.

این هتل نیز همچون اغلب هتل های محبوب و پرطرفدار در اصفهان به زاینده‌ رود، سی‌ و سه ‌پل، میدان نقش ‌جهان و دیدنی‌ های تاریخی اطراف چهار باغ و دیگر بناهای تاریخی اصفهان نزدیک است.

  • آدرس هتل شیخ بهایی: چهارباغ عباسی، ابتدای شیخ بهایی
  • تلفن هتل شیخ بهایی: ۰۳۱۱۲۲۰۷۷۱۴
  • هتل: سه ستاره

۱۴)هتل اسپادانا اصفهان

هتل اسپادنا با بهره گیری از سبک معماری در ایران قدیم ساخته شده است و یک چشم انداز بسیار زیبا به سمت سی و سه پل دارد. این هتل در ۴ طبقه طراحی شده است و از لحاظ جغرافیایی نیز یک موقعیت ویژه دارد چرا که در فاصله‌ ۳۰ دقیقه ‌ای تا فرودگاه و ۲۰ دقیقه ‌ای تا راه‌آهن با خودرو شخصی قرار گرفته است.

رستوران این هتل با ظرفیت ۲۰۰ نفر در طبقه‌ همکف قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می کند.

  • آدرس هتل اسپادانا: اصفهان، بلوار آیینه خانه، حد فاصل پل فردوسی و سی و سه پل
  • تلفن هتل اسپادانا: ۰۳۱۳۶۶۷۱۱۹۵
  • نوع هتل: سه ستاره

هتل اسپادانا۱۵)هتل ملل اصفهان

این هتل که در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده است در بین سی ‌و ‌سه پل و پل فردوسی قرار دارد. این هتل در  ۷ طبقه طراحی و احداث شده است و چشم ‌انداز زیبایی رو به شهر اصفهان دارد.

رستوران بام این هتل یکی از محبوب ترین رستوران های شهر اصفهان است که در فصول معتدل و روزهای خوش آب و هوا خاطره یک شام و ناهار دل چسب را برای شما رقم می زند.

  • آدرس هتل ملل اصفهان: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، بین انقلاب و خیابان فردوسی
  • تلفن هتل ملل اصفهان: ۰۳۱۳۲۲۲۴۵۳
  • نوع هتل: سه ستاره
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار