gardeshban.ir

مسافرانی که مشتاق پرواز دوباره هستند ممکن است بخواهند ایتالیا را به عنوان مقصد بعدی خود بدانند. فرودگاه Fiumicino رم به اولین فرودگاه در جهان تبدیل شده است که از Skytrax، یک سازمان رتبه بندی بین المللی صنعت فرودگاه، "رتبه بندی فرودگاه ۵ ستاره COVID-۱۹" را کسب می کند.
کد خبر: ۳۲۹۱۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹-1399 August 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگرچه Skytrax بیشتر به دلیل داشتن رتبه بندی سالانه در بهترین فرودگاه های جهان شناخته شده است، اما بحران جهانی Covid-۱۹ این سازمان را بر آن داشت تا برای بهداشت فرودگاه نیز رتبه بندی ارائه دهد.

طبق گزارش Skytrax، این سازمان رتبه بندی خود را بر اساس "ترکیبی از بررسی کارایی رویه، تجزیه و تحلیل مشاهده و آزمایشات نمونه برداری ATP" انجام داده است. فرودگاه فیومیچینو (FCO) که به عنوان فرودگاه بین المللی لئوناردو داوینچی نیز شناخته می شود، شلوغ ترین فرودگاه ایتالیا است. در اول سپتامبر، این فرودگاه یک مرکز آزمایش ۷۰۰۰ فوت مربعی تست کرونا را افتتاح کرد که توسط صلیب سرخ ایتالیا مدیریت می شود. این فرودگاه به دلیل داشتن تابلوهایی با خواندن آسان به چندین زبان، اجرای دقیق استفاده از ماسک، کارکنان نظافتی کاملاً مشهود و کارایی ردیابی آسان کلیه پروازهای ورودی و خروجی به یک ترمینال این امتیاز را کسب کرد.

فرودگاه لئوناردو داوینچی رم اولین جایزه پنج ستاره ضد کرونا جهان را دریافت کرد

تاکنون Skytrax که دفتر مرکزی آن در انگلستان است فقط توانسته است فرودگاه های اروپا را رصد کند. علاوه بر رتبه بندی پنج ستاره FCO، به سه فرودگاه دیگر به دلیل پاسخ Covid سه ستاره اعطا شده است - فرودگاه مالاگا-کوستا دل سل (AGP) در اسپانیا، فرودگاه ساحل آزور (NCE) در فرانسه و هیترو لندن (  LHR). طبق سیستم رتبه بندی Skytrax، پنج ستاره نشانگر "استانداردهای بسیار بالای تمیز کردن فرودگاه و روش های نگهداری" است، در حالی که چهار ستاره "خوب" و سه "متوسط" است.

دو ستاره، کمترین رتبه ممکن، به این معنی است که پروتکل های ضد Covid فرودگاه "نیاز به کار دارند". Skytrax امیدوار است که با بازگشایی مرزهای جهانی، فرودگاه های آمریکای شمالی، خاورمیانه و آسیا را در پاییز سال ۲۰۲۰ ارزیابی کند.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار