gardeshban.ir

طی چند سال گذشته، تعداد فزاینده ای از گردشگران به دنبال صعود به کوه اورست بوده اند. این امر منجر به برخی مسائل لجستیکی شده است که برخی از آنها به طور مختصر به دلیل شیوع کرونا متوقف شده اند.
کد خبر: ۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۹-1399 August 08
گردشبان (gardeshban.ir) :

این یک صنعت کاملاً خاص با پیچیدگی هایی است که در هیچ جای کره زمین وجود ندارد  و اکنون، یک پرونده حقوقی وجود دارد که ممکن است گردشگری را در کوه اورست تغییر دهد. گزارش جدیدی از فردریک ریمرز در Outside شرح دادخواست یک مدیر عامل فناوری است که می تواند تأثیر زیادی در دنیای صعود به کوه داشته باشد.

در سپتامبر سال ۲۰۱۹، زک بوکمن از OpenGov بخشی از یک اکتشاف به رهبری گرت مدیسون بود. هنگامی که مدیسون این کار را لغو کرد، این اکتشاف در حال انجام بود و بوکمن را وادار کرد از او به اتهام نقض قرارداد و کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار شکایت کند.

همانطور که می توان انتظار داشت، بوکمن و مدیسون در مورد چرایی برپایی نمایشگاه نظرات متفاوتی دارند. بوکمن ادعا می کند که مدیسون صعود را لغو کرد زیرا یکی از اعضای دیگر از نظر جسمی ضعیف بود. بوکمن پاسخ داد که شرایط موجود در کوه سفرهای بی خطر را برای هر شخص درگیر ایجاد کرده است. این مقاله تعارض آنها را با عمق بیشتری بررسی می کند. در صورت برنده شدن بوکمن، عواقب این صنعت می تواند بسیار زیاد باشد.

ریمرز با چندین کارشناس از جمله وکلا و راهنماها درباره معنای این دادخواست صحبت کرد. یکی از راهنمایان سابق گفت: "اگر یک راهنما ریسک کند، معمولاً از ترس مجازات قانونی نمی ترسد، این برای راهنماها، مشتری ها و کوههای با ارتفاع زیاد و هر کس دیگری در مسیر خطرناک است."  از اواخر سپتامبر، قاضی دادخواست رد پرونده را پذیرفت.  مراحل بعدی این نزاع حقوقی هنوز مشخص نشده است.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار