gardeshban.ir

دولت کانادا اعلام کرد در 3 سال آینده به بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر مهاجرت میدهند. این ارقام بیش از 50 هزار نفر نسبت به سال های گذشته است.
کد خبر: ۳۳۰۷۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹-1399 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

مارکو مندیچینو وزیر مهاجرت کانادا در اوتاوا در یه کنفرانس خبری گفت: "تا سه سال آینده به یک میلیون و دویست هزار نفر از کارگران ماهر، بستگان خانواده و متقاضیان پناهندگی اقامت کانادا میدهیم." مارکو مندیچینو این برنامه را یک برنامه بلند پروازانه سه ساله مهاجرتی دولت لیبرال این کشور نامید. بنا به این طرح در سال 2021 یعنی سال آینده به 401 هزار مهاجر، در سال 2022 به 411 هزار نفر و سال 2023 به 241 هزار مهاجر اقامت کانادا به صورت دائم داده میشود. پذیرش این مهاجران هر ساله برابر با 1% جمعیت 37 میلیونی کانادا میباشد. در این طرح به دلیل شیوع ویروس کرونا سالانه حدود 50 هزار نفر به طرح قبلی افزوده شده است. دولت لیبرال کانادا سال گذشته وعده داد بیش از یک میلیون مهاجر در یک دوره سه ساله بپذیرد اما محدودیت های کرونا و سفر، روند کار را کند کرده است.

وزیر مهاجرت کانادا گفت دولت کانادا برای حفظ اقتصاد کانادا، متعهد به استقبال از افراد تازه وارد است. او گفت ما به کارگران بیشتری نیاز داریم و مهاجرت میتواند راهی برای رسیدن به آن باشد. آقا مندیچینو گفت با داشتن حدوداََ 60% از پذیرفته شدگان در بخش اقتصادی کشور، برنامه ما بر رشد اقتصادی کانادا متمرکز خواهد شد. این طرح در حالی است که آمریکا محدودیت های زیادی را بر پذیرش مهاجران به این کشور وضع کرده است و این برنامه کانادا پیشروانه پنداشته میشود. در این طرح مهاجران پذیرفته شده در سال آینده شامل 232 هزار مهاجر در بخش اقتصادی و بیش از 100 هزار نفر به دلیل وابستگی فامیلی و بیش از 60 هزار نفر در بخش پناهندگی و پذیرش انسان دوستانه خواهد بود.

راکل دانچو منتقد محافظه کار این اعداد و ارقام اعلام شده را خیالی خواند و گفت به توجه به محدودیت های مرزی و تعطیلی سفارتخانه ها و دفاتر در جهان، دولت آمادگی برای آورد این تعداد افراد را ندارد.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار