gardeshban.ir

فرشید کلاه‌کج (مدیرعامل فرودگاه عسلویه) گفت: باتوجه ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ظرفیت پروازها برای پیشگیری از کرونا و درخواست مسافران ۲ پرواز جدید عسلویه گرگان و عسلویه تبریز در این فرودگاه دایر شد.
کد خبر: ۳۳۲۰۸
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹-1399 August 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه (فرشید کلاه‌کج) روز دوشنبه گفت: به دنبال کاهش ظرفیت پروازها در راستای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، با پیگیری‌های صورت گرفته پرواز عسلویه گرگان و بالعکس برای اولین بار در این فرودگاه دایر شد تا بخشی از مسافران رشت و ساری را نیز پوشش دهد.

فرشید کلاه‌کج گفت: یک پرواز رفت و برگشت به تبریز نیز به پروازهای این مسیر افزوده شد تا امکان رعایت استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیما امکان‌پذیر باشد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه اعلام کرد: پروازهای عسلویه به گرگان عسلویه به تبریز یکشنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

ولی افزود: پرواز های عسلویه گرگان توسط شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز اضافه شده عسلویه تبریز توسط شرکت هواپیمایی سپهران صورت می‌گیرد.

در حال حاضر ۱۳۰ پرواز رفت و برگشت به صورت هفتگی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان، آسمان، کیش ایر، سپهران، کاسپین، ایران ایرتور، فلای پرشیا، قشم ایر و معراج صورت می‌گیرد.


ایرنا



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار