gardeshban.ir

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز پروژه احداث پارک ورزشی پردیس خلیج فارس با مساحتی بیش از 11 هکتار در ساحل جنوبی جزیره قشم با اعتبار اولیه 100 میلیاردی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۲۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹-1399 August 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
محرم بهاروند با اشاره به نیاز جزیره گردشگری قشم به داشتن فضایی برای تحرک و پویایی ساکنان به منظور افزایش سطح سلامت اجتماعی گفت: پس از تصویب طرح در کمیسیون ماده ۵، این زمین به متراژ 118 هزار و 35 مترمربع در ادامه ساخت پارک زیتون، کمپ پارک آفتاب یک و دو به عنوان پردیس خلیج فارس برای استفاده عموم ساکنان و گردشگران در نظر گرفته شده است.

بهاروند ادامه داد: ساخت این پارک با اعتبار اولیه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال توسط منطقه آزاد قشم به منظور کمک به ارتقا سلامت خانواده های قشمی و فرهنگ سازی در حوزه ورزش های همگانی به عنوان یک مسوولیت اجتماعی در دست اجرا است.

به گفته وی، ساحل جنوبی قشم مستعد ساخت تفرجگاه هایی برای خانواده هاست و رویکرد ورزشی این پارک نیز باتوجه به نیاز جزیره به داشتن فضایی تفریحی- ورزشی انتخاب شده است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پارک ورزشی پردیس خلیج فارس شامل؛ 6 زمین تخصصی برای ورزش تنیس، 4 زمین والیبال و دو زمین بسکتبال، زمین اسکیت و اسکیت برد برای استفاده عمومی، ورزش‌های عمومی هوازی، پیست دوچرخه سواری BMX و زمین پینت‌بال است.

بهاروند از ساخت مسیر دوچرخه سواری عمومی به طول 8 کیلومتر برای استفاده خانواده های بومی خبر داد و گفت: در این پردیس، مسیرهای پیاده روی عمومی متنوعی نیز برای عموم طراحی شده است که با داشتن منظره دایمی ساحل و دریا، بر شادابی و نشاط استفاده کنندگان خواهد افزود.

وی همچنین از اختصاص زمینی برای ارایه خدمات رفاهی در این پارک خبر داد و گفت: ساختمان های جانبی و خدماتی شامل سرویس های بهداشتی، دوش، رختکن و انبار برای لوازم و تجهیزات ورزش های تخصصی، همچنین کافه، سوپرمارکت نیز در این پارک دیده شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار