gardeshban.ir

هتل رویالتون از هتل های دو ستاره شهر دبی است که مناسب برای سفرهای دو نفره است.
کد خبر: ۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹-1399 August 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل Royalton در قلب دبی قرار گرفته است و به خاطر دسترسی راحت به مرکز شهر مورد توجه گردشگران دبی قرار می‌گیرد. 

سفر به شهرهای خارجی بسیار گران و دور از دسترس به نظر می‌رسند ولی با کمی صرفه‌جویی می‌توان از پس هزینه های آن برآمد. یکی از بهترین راه ها برای کم کردن خرج سفر، انتخاب هتل های مقرون به صرفه است. 

رویالتون دبی از هتل هایی است که با توجه به هزینه‌ای که صرف می‌کنید، از کیفیت بالایی برخوردار است. چنانچه قصد سفر به دبی و خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی را دارید، بهتر است با اطلاعات این هتل و هتل های دیگر دبی آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویالتون دبی

هتل رویالتون دبی از امکانات خوبی برخوردار است و با اقامت در آن احساس رضایت خواهید کرد. از امکانات هتل ۲ ستاره رویالتون دبی می‌توان به اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، صرافی، فکس، فتوکپی و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات اتاق در هتل رویالتون دبی رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر خشک شویی، اتو و رخت شویی بهره‌مند شوید.


انواع اتاق های هتل رویالتون دبی

هتل رویالتون دبی دارای ۲ نوع اتاق است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. اتاق استاندارد کویین روم و اتاق استاندارد تویین از اتاق های هتل رویالتون دبی هستند. هر دو این اتاق ها، دو خوابه هستند. لازم به ذکر است این هتل دارای اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری نیز است.


امکانات اتاق های هتل رویالتون دبی

اتاق های هتل رویالتون دبی محیط ساده و زیبایی دارند و اقامت راحتی برای مهمانان فراهم می‌کنند. چیدمان اتاق ها شامل لوازم چوبی مدرن است. اتاق های این هتل باوجود پنجره‌های بزرگی که به سمت شهر هستند، بسیار روشن و دلباز هستند. چشم‌انداز زیبای شهر از ویژگی های مثبت اتاق های هتل رویالتون دبی است. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، مبلمان، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلفن، میز و یخچال اشاره کرد.


امکانات دیگر هتل رویالتون دبی

یک رستوران به نام رستوران کاسپین در داخل هتل رویالتون دبی قرار دارد که برای صرف غذا می‌توانید به آنجا تشریف ببرید. تمام غذاهای این رستوران با مواد اولیه تازه و محلی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردارند. 

منوی این رستوران شامل غذاهای آسیایی، اروپایی و عربی است. یک کافه ۲۴ ساعته در هتل موجود است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای لذیذ در آن سرو می‌شود. کافه هتل بسیار مناسب برای زمانی است که از جاذبه های گردشگری دبی بازدید کرده‌اید و نیاز به تجدید قوا دارید. با اقامت در هتل رویالتون دبی می‌توانید از خدمات اسپا به صورت رایگان بهره‌مند شوید. یکی از ویژگی های مثبت هتل رویالتون دبی به گفته کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، جو صمیمی و گرم هتل است. 

کارکنان هتل رفتاری بسیار دوستانه با مهمانان هتل دارند و در صورت هرگونه مشکلی می‌توانید روی کمک آنها حساب کنید.


فاصله هتل رویالتون دبی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

همان طور که گفته شد هتل رویالتون دبی در مرکز شهر قرار دارد و این موقعیت مکانی، جذاب‌ترین ویژگی هتل است. در نزدیکی هتل رویالتون دبی، رستوران‌ ها، فروشگاه ‌ها و گالری های زیادی قرار دارند که به راحتی می‌توانید به آنها سر بزنید. از طرفی در دسترس بودن سیستم حمل و نقل عمومی در این ناحیه باعث می‌شود بتوانید با صرف هزینه کمی از جاهای دیدنی دبی بازدید کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه های بین‌المللی دبی، شارجه و آل مکتوم به ترتیب ۴٫۸، ۲۱ و ۴۵ کیلومتر است.


مرکز خرید الغدیر: ۴۰۰ متر
مرکز خرید برج های دوقلو: ۶۰۰ متر
بازار نایف: ۱ کیلومتر
مسجد جامع دبی: ۱٫۸ کیلومتر

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس

هتل رویالتون؛اقامتگاهی مناسب برای سفرهای دونفره!+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار