gardeshban.ir

عضو کمیسیون عمران گفت: ایرلاین‌ها حق افزایش قیمت بلیت هواپیما را نداشته و قیمت‌ها باید به قبل از آبان ماه بازگردد.
کد خبر: ۳۳۲۶۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹-1399 August 18
گردشبان (gardeshban.ir) :

مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و روسای شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در هفته‌های اخیر، افزایش غیرقانونی بلیت پرواز‌های هوایی بوده است، متأسفانه ایرلاین‌ها بدون دریافت هیچ مجوز رسمی، قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس روسای ایرلاین‌ها دلایل خود را برای افزایش قیمت بلیت هواپیما ارائه کرده و مسئولان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز توضیحاتی را درباره تبعات افزایش غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما ارائه کردند.

وی افزود: مقرر شد که به دلیل عدم دریافت مجوز رسمی از سوی ایرلاین‌ها برای افزایش قیمت، نرخ نامه به قیمت قبل از گرانی آبان ماه برگردد تا پس از آن، جلسه کارشناسی در سازمان هواپیمایی با حضور مدیران ایرلاین‌ها و مسئولان مربوط برگزار شود، در نهایت شورای نرخ گذاری سازمان هواپیمایی باید نرخ رسمی پرواز‌های هوایی را اعلام کند.

عضو کمیسیون عمران تأکید کرد: ایرلاین‌ها تا حصول نتیجه حق افزایش قیمت بلیت هواپیما را ندارند و در صورت بروز تخلف، سازمان هواپیمایی مکلف است که با شرکت‌های متخلف برخورد جدی کند.

یوسفی تصریح کرد: در نشست امروز کمیسیون، روسای ایرلاین‌ها نیز دغدغه‌های خود را درباره وضعیت اقتصادی شرکت ها، اثرات تحریم بر فعالیت شرکت‌ها و تشدید مشکلات به دلیل شیوع بیماری کرونا مطرح کردند، در این رابطه نیز مقرر شد تا جلسه‌ای در کمیسیون عمران برای پیگیری مطالبات ایرلاین‌ها برگزار شود.



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار