gardeshban.ir

بازارهای متنوع شهر نیوکاسل در کشور انگلیس یکی از دلایل مهم برای بازدید این شهر است؛ بازارهایی که در آن‌ها همه چیز از انواع غذا تا لباس‌های سبک قدیمی به مشتریان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۹۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹-1399 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :

بازارهای متنوع شهر نیوکاسل در کشور انگلیس یکی از دلایل مهم برای بازدید این شهر است؛ بازارهایی که در آن‌ها همه چیز از انواع غذا تا لباس‌های سبک قدیمی به مشتریان ارائه می‌شود.

جهت آشنایی با فرهنگ بومیان یک شهر و محصولات محلی آن‌ها، قطعا بازارهای مقصد مورد نظر یکی از پراهمیت‌ترین نقاط هستند. در این نوشتار به معرفی مهم‌ترین بازارهای  نیوکاسل  واقع در شمال شرقی کشور انگلیس خواهیم پرداخت.

1. بازار گرینجر

بازار گرینجر (Grainger) یک بازار سرپوشیده در شهر نیوکاسل و در تمام طول سال دایر است. در حال حاضر، بیش از 100 کسب و کار محلی در این بازار با کالاهای متنوعی از جواهرات گرفته تا انواع مواد پروتئینی به داد و ستد مشغول هستند.

بازار گرینجر

2. بازار کشاورزان نیوکاسل

یکی از قابل توجه‌ترین بازارهای این بخش از کشور، بازار کشاورزان نیوکاسل است که جمعه اول هر ماه در خیابان گرینجر واقع در مرکز شهر برگزار می‌شود. در این بازار محصولات محلی شامل نان، گوشت، پنیر و انواع مربا توسط مردم بومی برای استفاده سایر همشهریان عرضه می‌شود.

بازار کشاورزان نیوکاسل

3. بازار تاینموث فلی

با حدود 25 دقیقه رانندگی از مرکز شهر نیوکاسل، به ایستگاه تاینموث و بازار تاینموث فلی (Tynemouth Flea) خواهید رسید که ورود به آن رایگان است. در اینجا که یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری در شمال شرق انگلیس است، محصولات محلی متنوعی شامل اجناس عتیقه، صنایع دستی و اشیاء دست دوم به حراج گذاشته می‌شود. غرفه‌های فروش میوه و سبزیجات نیز در سومین شنبه هر ماه توسط کشاورزان منطقه برپا می‌شود.

تاینموث فلی - نیوکاسل

4. بازار غذای جزموند

بازار غذای جزموند (Jesmond) سومین شنبه هر ماه، پل آرمسترانگ و پارک جزموند دین (Jesmond Dene) را با ویترینی از محصولات محلی مانند انواع نان، پنیر، مربا، گل، کیک و غذای خیابانی اشغال می‌کند.

بازار غذای جزموند - نیوکاسل

5. بازار کیساید

یکشنبه هر هفته منطقه چشم‌نواز کیساید (Quayside) شهر نیوکاسل تبدیل به بازاری برای فروش صنایع دستی و تازه‌ترین محصولات محلی می‌شود. چه به دنبال خرید جواهرات دست‌ساز باشید یا میوه تازه، هیچ جایی بهتر از کیساید نخواهد بود.

بازار کیساید - نیوکاسل

6. بازار بین المللی کریسمس

در این بازار که یکی از متنوع‌ترین بازارهای کشور در ایام کریسمس است، فرهنگ سراسر  اروپا  به نمایش گذاشته می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند در عین لذت بردن از غذا و نوشیدنی‌های کشورهای مختلف مانند آلمان، اسپانیا و هلند، فضای شاد کریسمس در کل اروپا را تجربه کنند!


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار