gardeshban.ir

هتل سنت جورج، هتلی ۳ ستاره در دیره دبی واقع شده است. دیره، گزینه مناسبی برای افرادی است که به تجارت، بازدید از جاذبه های دیدنی و خرید علاقه دارند.
کد خبر: ۳۳۳۳۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹-1399 August 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
از اتاق های هتل سنت جورج نمای فوق العاده ای از شهر دبی پیش روی شما خواهد بود. فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه تا این هتل فاصله دارد که همین سبب استقبال گردشگران از این هتل می شود. 

همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به هتل سنت جورج به راحتی می توانید به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. همچنین هتل سنت جورج به مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله اندکی دارد و دسترسی به سیتی سنتر و بازار ادویه و بازار طلا نیز از این هتل آسان است.

امکانات کلی هتل سنت جورج دبی

هتل ST.GEORGE HOTEL دارای ۹ طبقه و در مجموع شامل ۱۴۲ اتاق است. از امکانات مشهور هتل سنت جورج می توان به ارائه اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که هم برای تاجران و هم برای گردشگران با قصد تفریح مناسب است. 

در صورت نیاز می توانید لباس های خود را برای شست و شو به خشک شویی و لباسشویی و اتوی هتل سنت جورج بسپارید و با پرداخت هزینه مربوطه لباس های تمیزتان را تحویل بگیرید. به یاد داشته باشید که واکس کفش در هتل سنت جورج رایگان است، همچنین امکان تبدیل ارز در صرافی هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر است.

در قسمت پذیرش به خدمات تور و اجراهای زنده موسیقی با پرداخت هزینه اضافی دسترسی خواهید داشت. خدمات دیگر قسمت پذیرش St George Hotel Dubai عبارتند از نگهداری چمدان ها، خدمات تمیزی و نظافت. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل سنت جورج دبی ندارید و برای دسترسی معلولان جسمی نیز امکاناتی فراهم شده است.

رستوران های هتل سنت جورج دبی

در هتل سنت جورج رستوران لبنانی و رستوران چند ملیتی وجود دارند که شامل تنوع غذایی بالایی است و می توانید براساس سلیقه و علاقه تان غذا سفارش دهید. همچنین در هتل سنت جورج به رستوران شب های تهران دسترسی خواهید داشت که در طبقه دهم قرار گرفته و دارای نمای زیبایی از دبی قدیم و جدید است و اجرای موسیقی زنده در این رستوران مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. 

رستوران ایرانی LAIYALI-ALKHALEEJ به صورت نایت کلاب بوده و غذاهای ایرانی سرو می کند. علاوه بر نایت کلاب در این رستوران می توانید به بیلیارد نیز دسترسی داشته باشید. رستوران AL MUSHREF AUTHENTIC نیز در طبقه دهم هتل قرار دارد و غذاهای لبنانی سرو می ‌کنند. رستوران TIVOLI نیز در لابی قرار دارد و غذاهای بین المللی سرو می ‌کند.

کافه موجود در هتل سنت جورج نیز کافه ST. GEORGE CAFÉ نام داشته و در لابی هتل قرار دارد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.

اتاق های هتل سنت جورج

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد هتل سنت جورج دارای ۱۴۲ اتاق است که انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق تریپل، سوئیت خانواده، سوئیت یک خوابه و اتاق دولوکس چهاروجهی.

امکانات اتاق های هتل سنت جورج دبی

خدماتی مانند تمیز کردن اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در هتل سنت جورج دبی انجام می گیرد. اتاق های هتل سنت جورج دارای تهویه مطبوع هوا و مینی بار هستند و اینکه در همه اتاق های هتل سنت جورج به تلویزیون، مینی بار، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی و اینترنت دسترسی خواهید داشت. 

علاوه بر موارد ذکر شده می توان به چای ساز و قهوه ساز، عایق صدا، میز کار و کاناپه و میز و صندلی، بالکن اشاره کرد. در همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که در داخل حمام نیز وان، سرویس بهداشتی، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارند.

نکات مثبت هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج در دبی به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و مراکز خرید مورد توجه همه مسافران قرار گرفته است. به خاطر کیفیت خوب غذاها هتل سنت جورج زبانزد همگان است و به دلیل سرو غذای ایرانی در این هتل بیشتر مسافران ایرانی هستند و مشتاقانه به خرید اینترنتی بلیط هواپیما اقدام می کنند تا در این هتل چند روزی را سپری کنند. 

تمیزی اتاق ها و نظافت مداوم اتاق ها توسط پرسنل از ویژگی های خوب این هتل است. پرسنل هتل سنت جورج رفتار مناسبی با مسافرین دارند و به سه زبان عربی، انگلیسی و هندی تسلط دارند، شاتل فرودگاهی رایگان نیز در هتل سنت جورج دایر است.


فاصله هتل سنت جورج دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل سنت جورج دبی تا موزه دبی: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سنت جورج دبی تا دبی مال: ۱۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سنت جورج دبی تا برج خلیفه: ۱۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سنت جورج دبی تا قصر دبی: ۱۶٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سنت جورج دبی تا آکواریوم دبی: ۱۶٫۵ کیلومتر


هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس

هتل سنت جورج؛هتلی ۳ ستاره در دیره دبی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار