gardeshban.ir

وزیر راه/
وزیر راه گفت: ما اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد؛ شرکت‌ها هم این موضوع را رعایت می‌کنند.او در جمع خبرنگاران در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هواپیماهای کشوری گفت: پروتکل‌ها صد در صد در پروازها رعایت می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۶۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹-1399 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هواپیماهای کشوری گفت: پروتکل‌ها صد در صد در پروازها رعایت می‌شود.

وی در مورد پروازهای چارتری و نرخ این نوع پروازها نیز گفت: هیچ شرکتی از سقف بیشتر قیمت نگذاشته و ما گزارشی هم در این باره نداریم، ما اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد، شرکت‌ها هم این موضوع را رعایت می‌کنند.

وزیر راه بیان کرد: موضوع مطرح در دو هفته اخیر این بود که قیمت‌ها چگونه کنترل می‌شود؛ اجازه نمی‌دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد و فعالیت کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به «سلف خری» بلیت‌های پروازهای برنامه‌ای می‌کردند و بعد با قیمت تشخیصی خودشان در شبکه فروش قرار می‌دادند، متوقف شده و اجازه نمی‌دهیم کسی با سلف خری پرواز برنامه‌ای، بلیت چارتری به مردم دهد و بعد بگوید اگر سفر خود را باطل کردید پول به شما  بازنمی‌گردد.

اسلامی درباره پروژه‌های اقدام ملی مسکن گفت: الان همه پروژه‌ها در حال پیشرفت بوده و در استان‌های پیشتاز، خانه‌ها در حال تحویل به مردم است و اگر مردم آورده اولیه را به موقع آورده و اقساط را بدهند، شاهد افتتاح‌های بیشتری خواهیم بود.

وی درخصوص زمان افتتاح کنارگذرجنوبی تهران، اظهار داشت: این آزادراه‌ در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از اقدامات دولت برای تسهیل در حمل‌ونقل بین سه استان البرز، تهران و قزوین است.

وزیر راه هم‌چنین درباره آخرین وضعیت تکمیل لیست خانه‌های خالی، بیان کرد: سامانه شناسایی خانه‌های خالی فعال است و از وجود 194 هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است؛ این آمار از طریق کارتابل دولت در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار