gardeshban.ir

گاها ممکن است در زمان پروازتان به استفاده از ویلچر نیاز داشته باشید و یا فردی به همراه شما باشد که نیاز داشته باشد از ویلچر استفاده نماید.
کد خبر: ۳۳۳۶۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹-1399 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
هواپیماها از وسایل نقلیه در جهان می‎باشند که با توجه به میزان سوانحی که در آنها روی داده است توانسته‎اند عنوان امن‎ترین وسیله نقلیه در جهان را به خودشان اختصاص دهند. با توجه به این موضوع همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما اقدام به استفاده از این نوع وسایل نقلیه خواهند کرد.

گاها ممکن است در زمان پروازتان به استفاده از ویلچر نیاز داشته باشید و یا فردی به همراه شما باشد که نیاز داشته باشد از ویلچر استفاده نماید. با توجه به این موضوع در ادامه به ارائه برخی از نکاتی خواهیم پرداخت که در صورت استفاده از این وسیله در هواپیما بهتر است آنها را رعایت کنید تا در طول سفر با مشکل خاصی روبرو نشوید و علاوه‎بر این آگاهی بیشتری نسبت به چگونگی استفاده از این نوع وسایل را نیز بدست بیاورید.

همانطور که گفته شد همه ساله افراد زیادی با استفاده از این نوع وسایل نقلیه موفق به انجام انواع پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند شد. با توجه به میزان استقبالی که از این وسایل نقلیه در سطح جهان بوجود آمده است شرکت‎های مختلفی در زمینه ارائه خدمات پروازی در حال فعالیت می‎باشند که هرکدام از آنها در خصوص استفاده از ویلچر در طول پرواز قوانین مخصوص به خودشان را دارند.

معمولا افرادی که قصد دارند از چنین خدماتی بهره‎مند شوند در زمان خرید بلیط هواپیما این موضوع را ذکر می‎کنند که بعد از آن کد SSR به آنها تعلق می‎گیرد که این کد نشان می‎دهد این فرد درخواست خدمات ویژه را دارد. البته قوانین در خصوص این موضوع متفاوت می‎باشد و در برخی از مواقع فردی که نیاز دارد از این نوع خدمات بهره‎مند شود باید 24 ساعت قبل از انجام پرواز این نوع خدمات را درخواست دهد تا اقدامات مورد نیاز در خصوص درخواست وی صورت بپذیرد.


قبل از تاریخ پرواز
 

در صورتی که قصد دارید با استفاده از این نوع وسایل نقلیه با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به مقاصد مورد نظرتان منتقل شوید بهتر است قبل از انجام آن برنامه‎ریزی دقیقی انجام دهید بخصوص زمانی که پرواز شما ترانزیت می‎باشد و در فرودگاهی عوض خواهد شد باید زمان خود را به گونه‎ای بسیار دقیق برنامه‎ریزی کنید زیرا ممکن است تا زمان رسیدن مسئولان خدمات هواپیما کمی معطل شوید این اتفاق در زمان‎هایی که پروازهای گردشگری زیاد انجام می‎شود بیشتر روی خواهند داد. با توجه به این موضوع سعی کنید قبل از انجام پرواز برنامه زمانی خود را با دقت بالایی تنظیم کنید تا در طول سفرتان دچار مشکل نشوید.

در صورتی که قصد دارید در شرایط خاصی به سفر بروید پیشنهاد می‎کنیم که حتما به خرید بلیط هواپیما بزرگتر اقدام کنید. این اقدام به شما این امکان را خواهد داد تا در صورت نیاز به خدمات بیشتری دسترسی داشته باشید و در طول سفرتان با چالش‎های کمتری روبرو شوید.

علاوه‎بر بالا بودن سطح خدمات در این نوع هواپیماها، در هواپیماهای بزرگ راهروهای بزرگتری وجود دارد  که این موضوع سبب می‎شود جابجایی شما در هواپیما راحت‎تر صورت بگیرد. در صورتی که برای اولین بار است که می‎خواهید از ویلچر استفاده کنید بهتر است قبل از انجام پرواز به شرکتی که با استفاده از خدمات آن قصد دارید پرواز داخلی و یا پرواز خارجی انجام دهید تماس حاصل کنید و در خواست خود را به ثبت برسانید.

درصورتی که در زمان خرید بلیط هواپیما این کار را انجام داده‎اید می‎توانید با تماس گرفتن با آن شرکت از ثبت سفارش خود اطمینان حاصل نمایید. در هنگام دریافت بلیط سفرتان حتما توجه داشته باشید که کد SSR در آن وجود داشته باشد که در صورت وجود این کد شما شامل دریافت خدمات ویژه خواهید بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار