gardeshban.ir

اگر می خواهید به شانگهای سفر کنید و سفری خوب را سپری کنید به نکات مهم سفر به شانگهای دقت فرمایید.
کد خبر: ۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹-1399 August 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر شانگهای، بزرگ‌ترین شهر کشور چین و دومین شهر بزرگ جهان پس از توکیو است.

مساحت این شهر حدود 6400 کیلومتر مربع است. اغلب نقاط این شهر پر رود و دریاچه و کانال آبی، به جز مناطقی در جنوب ارتفاع کمی داشته و در حقیقت با شهری تخت مواجه هستیم بطوریکه ارتفاع آن از سطح دریاهای آزاد حدود 4 متر است. 

زبان رسمی مردمان شانگهای، زبان چینی می باشد. این شهر یکی از مهم‌ ترین بنادر چین به حساب می‌آید. شانگهای شهر آسمان خراش ها و مملو از جمعیت است.

یوان چینی که با نام رنمینبی نیز شناخته می‌شود، در سر تا سر کشور چین به عنوان پول رسمی کشور شناخته می‌شود، در صورتی که در شهر هنگ کنگ و شهر ماکائو، دلار هنگ کنگ و pataca پول رایج کشور هستند. 

واحد پایه رنمینبی، یوان است که علامت اختصاری آن به صورت ¥ نوشته می شود. فاصله تهران تا شانگهای حدود 6396 کیلومتر است و شما میتوانید طی پرواز 7 ساعت و 50 دقیقه به این شهر سفر کنید. 

اختلاف ساعت شانگهای با ایران حدود 3 ساعت و نیم می باشد، که شانگهای جلوتر است. 

یکی دیگر از نکات مهم سفر به شانگهای اطلاع از شرایط آب و هوایی این شهر است، گرشگران تور شانگهای لازم است بدانند که این شهر دارای آب و هوای مرطوب استوایی است که باعث می شود در تمام سال آسمانی ابری را شاهد باشیم که با بارش باران همراه می باشد. 

زمستان های این شهر با هوای سرد و خشك همراه است و پیشنهاد می شود اگر با تور شانگهای به این شهر سفر می کنیدحتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشید. برای گردش در این شهر زیبا می توانید از حمل و نقل عمومی مانند قطار، اتوبوس و مینی بوس استفاده کنید و یا مینوانید ماشین اجاره کنید و کل شانگهای را با آن بگردید. 

امیدوارم اگر قصد سفر به شانگهای را دارید از نکات مهم سفر به شانگهای استفاده مفید را به عمل آورید و این اطلاعات به شما در این سفر کمک کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار