gardeshban.ir

آل ایتالیا یکی از برترین ایرلاین‌های ایتالیا از نظر مسافرین بوده و در صحنه ایرلاین‌های اروپا نیز نقشی بزرگ را بازی می‌کند. دلیل‌های زیادی برای انتخاب آل ایتالیا وجود دارد که شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۵۱۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹-1399 August 25
گردشبان (gardeshban.ir) :

آل ایتالیا یکی از برترین ایرلاین‌های  ایتالیا  از نظر مسافرین بوده و در صحنه ایرلاین‌های اروپا نیز نقشی بزرگ را بازی می‌کند. دلیل‌های زیادی برای انتخاب آل ایتالیا وجود دارد که شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

ایرلاین آل ایتالیا به بیش از ۱۰۰ مقصد در ۴۴ کشور پرواز داشته و پایگاه اصلی آن در فرودگاه «فیومیچینو» (Fiumicino)  رم  است. این ایرلاین یکی از اعضای اتحادیه «اسکای تیم» (SkyTeam) بوده و یکی از مدرن‌ترین پروازهای اروپا را اجرا می‌کند. این پروازها بعد از یک پروژه ارتقا بزرگ که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ صورت گرفت اجرا شدند. ایرلاین آل ایتالیا به خاطر دوره‌های آموزشی‌اش نیز شهرت زیادی دارد که پرواز، زمین و کارمندان نگهداری و تعمیر را پوشش می‌دهد. حتی برای مسافرانی که از پرواز ترس دارند نیز دوره‌ای در نظر گرفته شده است. این سمینار برای افرادی با اضطراب سفر هوایی طراحی شده که ممکن است پرواز اولی یا مسافر با تجربه باشند. ایرلاین آل ایتالیا بسیار وقت شناس بوده و ۹۰ درصد پروازهایش به موقع رسیده و در زمان مقرر بلند می‌شوند. با این ایرلاین می‌توانید سفری آرام و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

درباره هواپیمایی آلیتالیا

چرا با آلیتالیا پرواز کنیم؟

گزینه‌های چک این آل ایتالیا بسیار وسیع هستند. چک این سایت از یک روز قبل از عزیمت فعال بوده که یکی از محبوب‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. چک این موبایلی هم در برخی از پروازها وجود دارد اما برای کودکان زیر ۱۱ سال و مسافرانی که کمک ویژه نیاز دارند در دسترس نیست. زمانی که با موبایل چک این می‌کنید، آل ایتالیا به گوشیتان یک بارکد می‌فرستد که باید آن را در گیت خروجی نشان دهید. علاوه بر این امکان چک این سریع از طریق کیوسک‌ها نیز وجود داشته که می‌توانید آن‌ها را در تعدادی از فرودگاه‌های ایتالیایی و فرودگاه‌های بزرگ اروپایی و ژاپن پیدا کنید. حتی از کیوسک‌های ایرفرانس و  KLM  نیز می‌توانید بهره بگیرید. اعضای برگزیده برنامه مسافران پر رفت و آمد «میله میلیا» (MilleMiglia) نیز می‌توانند از طریق تلفن، از ۴ ساعت قبل از پرواز چک این کنند. این روش ۴۰ دقیقه قبل از پروازهای داخلی و ۵۰ دقیقه قبل از پروازهای با طول متوسط بسته می‌شود.

درباره هواپیمایی آلیتالیا

فاصله بین صندلی‌ها در ایرلاین آل ایتالیا بسیار قابل قبول بوده و در پروازهای اکونومی بین ۷۶ تا ۸۹ سانتی متر متغیر است. این میزان در صندلی‌های بیزنس کلاس بسته به هواپیما متفاوت خواهد بود. در هواپیماهای «واید بادی» (Widebody) مسافران بین ۱۱۰/۵ تا ۱۵۰ سانتی متر فضای پا دارند و در هواپیماهای «نرو بادی» (Narrowbody) این میزان به همان اندازه صندلی‌های اکونومی است. البته این صندلی‌ها هم قابلیت تنظیم شیب دارند.

غذا خوردن در پروازهای آل ایتالیا مطمئناً لذت بخش خواهد بود. این ایرلاین چندین بار برنده عنوان بهترین آشپزی ایرلاین در «گلوبال ترَوِلر» (Global Traveler) شده است. مسافران اکونومی می‌توانند از اسنک و یک غذای سبک بسته به مدت پرواز استفاده کرده و در پروازهای طولانی هم نوشیدنی، چای و قهوه رایگان در دسترس خواهد بود. مسافرانی که از ایتالیا پرواز طولانی دارند می‌توانند از بین دو منوی مختلف غذا انتخاب کنند. یکی از این منوها یک غذای سه قسمتی ایتالیایی بوده و دیگری شامل صبحانه و اسنک می‌شود. مسافرانی با پرواز بیش از ۱۱ ساعت منوی سومی نیز در اختیار خواهند داشت که شامل نوشیدنی و اسنک مجزا خواهد بود. مسافران بیزنس کلاس نیز منویی لذیذ به همراه نوشیدنی‌های مخصوص دارند. منوها به صورت چرخشی ۳ بار در ماه عوض می‌شوند، پس برای مسافرین پر رفت و آمد جای نگرانی وجود ندارد.

درباره هواپیمایی آلیتالیا

بار مجاز هواپیمایی آلیتالیا

هر مسافر اجازه دارد با خود یک چمدان کوچک به وزن ۸ کیلوگرم و با ابعاد ۵۵ سانتی متر در ارتفاع، ۳۵ سانتی متر در عرض و ۲۵ سانتی متر در عمق داخل هواپیما ببرد. چمدانی که به قسمت بار تحویل داده می‌شود نیز بسته به مسیر و کلاس مسافرتی محدودیت‌های خاص خود را دارد. معمولاً مسافرین اجازه دارند یک یا دو چمدان ۲۳ تا ۳۲ کیلویی با خود همراه داشته باشند که به مسیر بستگی دارد. مجموع ابعاد چمدان نباید از ۱۵۸ سانتی متر تجاوز کند و هر چمدانی که بیش از این مقدار اندازه یا وزن داشته باشد مشمول اضافه بار خواهد شد.

درباره هواپیمایی آلیتالیا


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار