gardeshban.ir

هتل سپیده چابهار در خیابان فردوسی در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده و با بهبود سطح کیفی خدمات این هتل در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۵۴۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹-1399 August 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سپیده چابهار در خیابان فردوسی در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده و با بهبود سطح کیفی خدمات این هتل در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان این هتل ۳ ستاره در ۲ طبقه و دارای ۵۰ باب اتاق با امکانات مناسب است. 

اگر قصد سفر به شهر چابهار را دارید، هتل سپیده با امکانات مناسب خود می توان برایتان گزینه ای عالی باشد؛ چابهار تنها بندر اقیانوسی در ایران است که موقعیتی بی نظیر برای بازرگانان دارد و اینکه در همه فصل ها آب و هوای معتدلی دارد، مثلا در فصل های پاییز و زمستان اگر از هوای سرد و خشک شهر خودتان خسته شده اید، خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به چابهار می تواند حال و هوایتان را عوض کند، تا هم از جاذبه های گردشگری این بندر لذت ببرید و هم اینکه هوای معتدل روحتان را نوازش کند. 

ظرفیت هتل سپیده چابهار ۱۲۰ نفر است و به دلیل قرارگیری در محدوده خارج از طرح ترافیک به راحتی می توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی بوده و دسترسی خوبی به ساحل دریای عمان دارد که در عرض ۳ دقیقه توسط ماشین می توانید به این ساحل برسید. 

هتل سپیده پرسنلی مجرب برایتان اقامتی خوش برایتان به ارمغان می آورد. نکته بسیار مهم در مورد هتل سپیده چابهار اینست که برای اقامت در این هتل باید حداقل دو شب رزرو کنید. یکی دیگر از امتیازات خوب این هتل نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای چابهار است که مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و گردشگران زیادی را به خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشتاق می کند. 

رستوران موجود در هتل سپیده چابهار دارای ظرفیت ۱۵۰ نفری است، همچنین پارکینگ موجود در این هتل نیز ۳۰ خودرو به صورت رایگان است. اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید، همچنین برای افراد با معلولیت جسمانی دسترسی به امکانات این هتل آسان است.

امکانات کلی هتل سپیده چابهار

در هتل سپیده چابهار پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در قسمت لابی می توانید به کافی شاپ، اتاق چمدان، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، نمازخانه، تاکسی سرویس دسترسی داشته باشید. در قسمت لابی اینترنت به طور رایگان ارائه می شود. 

در محوطه هتل سپیده می توانید به فضای سبز بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید لباس هایتان را به خشکشویی بسپارید و هزینه این قسمت را جداگانه پرداخت نمایید. گردشگران و مسافران بهتر است در جریان باشید که زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه در ساعت ۱۲ ظهر امکان پذیر است. همچنین برای کودکان خردسال تا ۵ سالگی هزینه ای بابت اقامتشان دریافت نمی شود.

انواع اتاق در هتل سپیده چابهار

در هتل سپیده می توانید به انواع اتاق ها دسترسی داشته باشید که ظرفیت های متفاوتی دارند، مانند اتاق تک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره، اتاق چهارنفره. با رزرو هر اتاق در این هتل می توانید به صبحانه رایگان دسترسی داشته باشید.

امکانات اتاق های هتل سپیده چابهار

در هتل سپیده اتاق ها در دو طبقه واقع شده اند و برای دسترسی به طبقه دوم هم می توانید از پله استفاده کنید و هم سوار آسانسور شوید. در اتاق های هتل سپیده چابهار تهویه مطبوع مجهز شده و همچنین در همه اتاق ها یخچال، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، آباژور، حمام و لوازم بهداشتی قرار داده شده اند. نظافت نیز همه روزه به صورت رایگان انجام می گیرد.

فاصله هتل سپیده چابهار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل سپیده چابهار تا موزه محلی چابهار: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل سپیده چابهار تا مسجد جامع تیس: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل سپیده چابهار تا غار و معبد بان مسیتی: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل سپیده چابهار تا قلعه پیروز گرت: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل سپیده چابهار تا تالاب لیپار: ۲۱.۳ کیلومتر


هتل سپیده؛ اقامتگاهی ۳ستاره در چابهار+عکس

هتل سپیده؛ اقامتگاهی ۳ستاره در چابهار+عکس

هتل سپیده؛ اقامتگاهی ۳ستاره در چابهار+عکس

هتل سپیده؛ اقامتگاهی ۳ستاره در چابهار+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار