gardeshban.ir

کارت اعتباری Miles & Smiles ، برنامه پرواز مکرری است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در صورت سفر با هواپیمایی ترکیش و دیگر شرکت هایی که با این هواپیمایی همکاری دارند، مایل یا همان امتیاز اضافه به دست بیاورند.
کد خبر: ۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹-1399 August 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
کارت اعتباری Miles & Smiles ، برنامه پرواز مکرری است که به مشتریان این امکان را می دهد تا در صورت سفر با هواپیمایی ترکیش و دیگر شرکت هایی که با این هواپیمایی همکاری دارند، مایل یا همان امتیاز اضافه به دست بیاورند. برنامه مایل پرواز مکرر( frequent flyer miles) امتیازی است که به مشتریان وفادار تعلق می گیرد.

کارت های اعتباری Miles & Smiles نیز که توسط شرکت هواپیمایی ترکیش عرضه می شوند، به مسافرین این امکان را می دهند تا از امتیازات خود در سفر به بهترین نحو استفاده کنند. مسافران با داشتن این کارت ها می توانند آسان تر و ارزان تر از همیشه سفر کنند.

مسافران با در اختیار داشتن کارت اعتباری Miles & Smiles می توانند با افزایش مایل های پرواز خود، کلاس پروازی خود را نیز ارتقا دهند. بدین صورت که مثلا از پرواز اکونومی کلاس به بیزینس کلاس و از بیزینس کلاس به فرست کلاس بروند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارت های اعتباری، با فلای تودی همراه باشید.

مزایای کارت اعتباری Miles & Smiles

از مزایای کارت‌های اعتباری Miles & Smiles می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ با در اختیار داشتن کارت های اعتباری Miles & Smiles، مسافران می توانند از امکانات خطوط هوایی ترکیش در تمام نقاط دنیا استفاده کنند.

۲٫ مسافران با داشتن کارت‌های Miles & Smilesمی توانند کلاس های پروازی خود را ارتقا دهند و کابین های خود را تغییر دهند.

۳٫ اعضای Miles & Smiles می توانند با استفاده از مایل ها ی جمع شده خود، از بلیط های ارزان قیمت ترکیش در تمامی مسیرها استفاده کنند.

۴٫ دارندگان این کارت می توانند در علاوه بر هزینه ها در زمان خود نیز خود صرفه جویی کنند.

۵٫ هنگامی که مسافران با کارت های Miles & Smiles خرید می کنند، در حقیقت به طور همزمان و به صورت اتوماتیک به مایل های خود و در نهایت به امتیاز های خود می افزایند.

۶٫ با داشتن این کارت های اعتباری مسافرین می توانند مقدار حمل بار مجاز خود را افزایش دهند.

۷٫ مسافران می توانند از جایزه بلیط رایگان در خطوط هواپیمایی ترکیش و دیگر متحدان این ایرلاین برخوردار شوند.
۸٫ مسافران با داشتن کارت Miles & Smiles می توانند از ورودی رایگان به خطوط هوایی ترکیش در تمامی سالن های فرودگاهی برخوردار شوند.

انواع کارت های Miles & Smiles

برای دریافت کارت Miles & Smiles باید برای پر کردن فرم عضویت در سایت هواپیمایی ترکیش اقدام کنید. هنگامی که برای اولین بار برای دریافت کارت اقدام می کنید، کارت کلاسیک به شما داده می شود و برای دریافت کارت های دیگر باید امتیاز جمع کنید. در ادامه به معرفی انواع کارت Miles & Smiles می پردازیم.

کارت کلاسیک( Classic card)


اولین قدم برای عضویت در این سرویس را می توانید با اولین سفر با هواپیمایی ترکیش و عضویت کارت کلاسیک Miles & Smiles بردارید و از مزایای آن بهره مند شوید. یکی از مزایای داشتن کارت کلاسیک این است که با داشتن این کارت می توانید از تخفیف های پرواز فرست کلاس بهره مند شوید.

۲ کارت کلاسیک پلاس( Classic Plus card)

برای دریافت کارت کلاسیک پلاس Miles & Smiles نیاز به جمع آوری ۲۵۰۰۰ امتیاز در طول یکسال دارید. برای تمدید این کارت نیاز به جمع آوری ۱۷۰۰۰ مایل در طول سال اول عضویت یا ۳۵۰۰۰ مایل در طول سال دوم عضویت می باشد. این کارت به مدت دوسال اعتبار دارد از مزایای این کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• حمل اضافه بار تا سقف ۱۰ کیلوگرم
• استفاده از کانتر بیزینس کلاس برای چک- این پروازهای داخلی
• مسافران می توانند از اولویت در رزرو بلیط برخوردار شوند.
• مسافران با داشتن این کارت می توانند از قابلیت سرو غذاهای ویژه استفاده کنند.

۳ کارت الیت( Elite Card)


برای دریافت کارت الیت Miles & Smiles نیاز به جمع آوری ۴۰۰۰۰ امتیاز یا به عبارتی پیمودن ۴۰۰۰۰ مایل طی یکسال است. اعتبار این کارت دو سال است. برای تمدید این کارت نیاز به جمع آوری ۳۰۰۰۰ مایل در طول سال اول عضویت یا ۴۵۰۰۰ مایل در طول سال دوم عضویت می باشد. از مزایای این کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• حمل اضافه بار تا سقف ۲۰ کیلوگرم
• استفاده از کانتر بیزینس کلاس برای چک- این پروازهای داخلی و بین المللی
• دارندگان این کارت می توانند از اولویت در رزرو بلیط برخوردار شوند.
• استفاده از قابلیت سرو غذای ویژه
• استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید بلیط سفر دوم
• استفاده از مزایای هتل ها، شرکت های اجاره ماشین و مغازه و خرید
• دسترسی به سالن CIP در پروازهای داخلی و خارجی
• ارتقا کلاس پروازی در آخرین لحظات
• ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای کسانی که با بیزینس کلاس سفر می کنند
• داشتن مزایا برای همراه در سفر
لازم به ذکر است کسانی که این کارت را در اختیار دارند، اگر با کلاس پروازی بیزینس کلاس سفر کنند، امتیازشان دو برابر، و اگر با فرست کلاس سفر کنند، امتیازشان سه برابر می شود.

۴ کارت الیت پلاس( Elite Plus)


برای دریافت کارت الیت پلاس Miles & Smiles نیاز به جمع آوری ۸۰۰۰۰ امتیاز طی یکسال است. اعتبار این کارت دو سال است. برای تمدید این کارت نیاز به جمع آوری ۴۰۰۰۰ مایل در طول سال اول عضویت یا ۶۰۰۰۰ مایل در طول سال دوم عضویت می باشد. و از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• حمل اضافه بار تا سقف ۲۵ کیلوگرم
• استفاده از کانتر بیزینس کلاس برای چک- این پروازهای داخلی و بین المللی
• دارندگان این کارت می توانند از اولویت در رزرو بلیط تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز برخوردار شوند.
• دارندگان این کارت می توانند از اولویت در رزرو بلیط برخوردار شوند.
• استفاده از قابلیت سرو غذای ویژه
• استفاده از تخفیف ۷۵ درصدی برای خرید بلیط سفر دوم
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار