gardeshban.ir

اگر فکر می‌کنید وقت آن شده که به یک خرید جدی و حسابی بروید، قطعاً وقت بازدید از کانال واک است. این مرکز خرید در کیپ تاون آفریقای جنوبی واقع شده و بیش از ۴۰۰ مغازه دارد.
کد خبر: ۳۳۶۴۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹-1399 August 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرکز خرید «کانال واک» (Canal Walk) یکی از اصلی‌ترین مراکز خرده فروشی آفریقا به حساب می‌آید. حضور پر رنگ آن و امکانات تفریحی‌اش، طیف وسیعی از خریداران را از قسمت اعظم «کیپ غربی» (Western Cape) و حتی دورتر به خود جذب می‌کند. 

کانال واک با گردآوری برترین برندهای محبوب جهان، فراهم کردن سرگرمی و تفریحات روزانه تجربه خریدی منحصر به فرد را برای خریداران رقم خواهد زد. این مرکز خرید در «سنتری سیتی» (Century City) واقع شده که بین منطقه تجاری کیپ تاون و حومه شمالی قرار دارد. کل توسعه و گسترشی که در سنتری سیتی صورت گرفت از سال ۱۹۹۵ آغاز شد. بیش از ۶۰۰,۰۰۰ متر مربع فضای اداری و تجاری تا به امروز ساخته شده و سنتری سیتی را تبدیل به یک نقطه اداری تجاری مهم در کیپ غربی کرده است.


کانال واک با بیش از ۴۰۰ مغازه، تجربه خریدی منسجم و حیرت انگیز را برای شما رقم خواهد زد. رستوران‌ها و کافه‌ها طیف وسیعی از خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه را به مشتریان ارائه می‌کنند. فود کورت بزرگی نیز در این مجموعه وجود دارد. درست در مرکز کانال واک جایی که جمعیت زیادی توجهشان جلب می‌شود، می‌توانید «سنتر کورت» (Centre Court) با تکنولوژی پیشرفته‌اش را پیدا کنید. کانال تلویزیونی مرکزی کانال واک، با دو نمایشگر عظیم و ۳۲ صفحه پلاسما، جذابیت و هیجان تجربه خرید کانال واک را دو چندان می‌کند. در کنار اینکه این مرکز خرید بزرگ یکی از جاذبه‌های مهم برای خریداران است، اینجا یک مقصد گردشگری مهم نیز به حساب می‌آید. سالانه هزاران بازدیدکننده بین‌المللی به کانال واک می‌آیند تا معماری دیدنی، گذرگاه‌های دل‌باز و برندهای بی‌بدیل بومی و بین‌المللی آن را ببینند.

بازدیدکنندگان بومی، ملی و خارجی با کیفیت بالایی از خدمات و مرکز اطلاعات بازدیدکنندگان روبه‌رو خواهند شد. تسهیلات این مرکز خرید در هر سطحی که فکرش را بکنید توسعه یافته و ساعت کاری آن نیز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب است. برج‌های غربی و شرقی کانال واک با ۱۶ طبقه و فضای اداری بسیار پیشرفته بسیار دیدنی هستند. از بالای این برج‌ها مناظر تماشایی فوق‌العاده‌ای از کوه «تیبل» (Table Mountain) و جزیره «روبِن» (Robben) را خواهید دید. در روزهای بارانی یا موقع خرید کادوهای اضطراری در عید کریسمس می‌توانید روی کانال واک حساب کنید. اینجا همچنین بیش از ۶۵۰۰ جای پارک امن برای مشتریان دارد که تعداد زیادی از آن‌ها سرپوشیده هستند.


کانال واک، سومین مرکز خرید بزرگ آفریقا+عکس

کانال واک، سومین مرکز خرید بزرگ آفریقا+عکس

کانال واک، سومین مرکز خرید بزرگ آفریقا+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار