gardeshban.ir

در مطلب زیر طرز تهیه یک دسر خوشمزه را به شما آموزش می‌دهیم.
کد خبر: ۳۳۶۸۵
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹-1399 August 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
دلی بیتس یک دسر فرانسوی است که در آن از لبو استفاده شده است. لبو همان چغندر پخته است که سرشار از مواد مغذی مانند فولات، کلسیم، منگنز، پتاسیم، آهن، بتانین، اسیدمالونیک، پروتئین و فیبر است. لبو به علت داشتن مقدار زیاد مواد مغذی دارای خواص مفیدی مانند خواص ضد سرطانی، ضد التهابی، آنتی اکسیدان است و دستگاه ایمنی را تقویت می‌کند و قدرت جذب اکسیژن را در سلول‌ها بالا می‌برد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

خیلی از افراد لبو را به عنوان یک میان وعده به صورت آب پز استفاده می‌کنند و بعضی‌ها در سالاد و یا پخت سوپ و آش از آن استفاده می‌کنند. اما ما تصمیم گرفتیم به شما یک کیک خیلی خوش طعم را معرفی کنیم و به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را بپزید و امتحان کنید. این دسر به دلیل رنگ قرمزی که دارد بسیار مناسب برای سرو شدن در شب یلدا است. آن را بپزید و از خانواده و دوستانتان پذیرایی کنید و لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه دسر دلی بیتس با خامه قنادی

لبوی پخته شده۲۰۰ گرم آب لبو  یک پیمانه وانیل یک هشتم قاشق چای خوری پودر ژلاتین سه قاشق غذاخوری خامه قنادی ۲۵۰ گرم سس کارامل یک چهارم پیمانه دنت تافی دو عدد
طرز تهیه:

مرحله اول

ژلاتین را داخل آب سرد حل کرده و بن ماری کنید آب لبو را گرم کرده و ژلاتین حل شده به آن اضافه کنید و دنت تافی و دلی کارامل را به آن اضافه کنید و در آخر پوره لبو را به آن اضافه کرده و در قالب ریخته و ۵ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا ببندد.

مرحله دوم

بعد از زمان مشخص شده از یخچال بیرون آورده و خامه‌ای که از قبل آماده شده است را داخل قیف ریخته و با ماسوره آچاری آن را تزیین می‌کنیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار