gardeshban.ir

در این قسمت قصد داریم مطلبی در رابطه با یکی از جاذبه های زیبای توریستی کشور لبنان برای شما شرح دهیم، منطقه دیر القمر یکی از جذاب ترین، زیبا ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های این کشور به حساب می آید.
کد خبر: ۳۳۷۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹-1399 September 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
لبنان کشوری است پر از جاذبه های گردشگری فراوان اما منطقه دیر القمر یکی از پر بازدید ترین آن ها به شمار می آید. در ادامه با ما همراه باشید، تا شما گردشگران عزیز تور لبنان را با این منطقه زیبا بیشتر آشنا کنیم.

منطقه دیر القمر یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های لبنان/عکس

دیر القمر یک منطقه مسکونی در لبنان می باشد که در استان جبل لبنان واقع شده‌ است. آن ‌طور که از نامش پیداست این روستا صومعه‌ای برای آرامش ماه بوده است. شاید جالب باشد که بدانید این روستای زیبا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. 

شهر های لبنان هر یک از جذابیت منحصر به فردی برخوردار هستند. دیر القمر به معنی خانه ماه، یک شهر مسیحی کوچک و جذاب می باشد که در محیطی بسیار آرام واقع شده است. این شهر زیبا تنها یک ساعت با بیروت فاصله دارد، به همین خاطر بسیاری از گردشگران تور بیروت در هنگام سفر خود به این شهر از این منطقه زیبا نیز دیدن می کنند، این نکته نیز لازم به ذکر است جاده منتهی به دیر القمر کوهستانی و زیبا می باشد. این شهر در بین شهرهای لبنان به زیبا ترین شهر کوهستانی لقب گرفته است. 

یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین نقاط دیدنی دیر القمر سرای شهاب الدین می باشد. این بنا در قرن 18 میلادی ساخته شده، سرای شهاب الدین رو به روی قصر فخرالدین واقع شده است، این بنا دارای اتاق های زیبا، حیاطی بزرگ و کنده کاری های هنرمندانه روی سنگ می باشد.

این شهر کوچک مذاهب متفاوتی را در خود جای داده است، به نحوی که این شهر در دوره های مختلف میزبان مسیحیان، یهودیان، صوفیان و دروزیان بوده و پر از مکان های مقدس مربوط به هر یک از این مذاهب است. با تمامی این تفاسیر به گردشگران تور لبنان پیشنهاد می شود در زمان سفر خود سری به این منطقه بی نظیر بزنند و خاطره خوشی را برای خود رقم بزنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار