gardeshban.ir

هتل وکو، هتلی ۵ ستاره در ابتدای بزرگراه شیخ زائد و روبروی مرکز تجارت جهانی واقع شده است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۳۳۷۶۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹-1399 September 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
از هتل وکو تا فرودگاه بین المللی دبی حدوداً ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فاصله وجود دارد. در هنگام رزرو این هتل نگران انتخاب اتاق نباشید، زیرا از میان اتاق های این هتل مطمئناً با سلیقه شما جور در می آید، تمامی اتاق ها و فضای هتل Voco Dubai Hotel به زیبایی طراح شده و بسیار تمیز هستند. 

هتل وکو در دبی به صورت ساختمانی ۵۱ طبقه در سال ۲۰۱۰ ساخته شده و توجه همگان را به سوی خود جذب می کند. در این هتل امکان برگزاری مراسم و همایش های بزرگ وجود دارد. هتل وکو دبی با نام سابق نسیما رویال است که دسترسی راحتی به مراکز دیدنی دبی خواهید داشت. 

به دلیل نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو می توانید به جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی داشته باشید. از امکانات ویژه این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات کلی هتل وکو دبی

در هتل وکو دبی شاتل فرودگاهی دایر است، همچنین در قسمت لابی هتل به پذیرش ۲۴ ساعته همراه با مغازه هایی برای خرید سوغاتی، کرایه اتومبیل، تبدیل ارز، آسانسور، روزنامه، اتاق های غیر سیگاری و محل هایی برای افراد سیگاری، سالن زیبایی و آرایشی، محلی برای نگهداری چمدان ها، میز تور وجود دارند. 

هنگام رزرو بلیط هواپیما توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. همچنین اینترنت رایگان در تمامی قسمت های هتل امکان پذیر بوده و در دسترس است. پارکینگ موجود در هتل وکو نیز ۲۴ ساعته دایر بوده و نیازی به رزرو قبلی نیست. خدماتی نظیر لباسشویی، خشک‌شویی و اتو همراه با هزینه مربوطه انجام می گیرد. 

اگر به قصد سفر کاری به دبی سفر می کنید، به راحتی می توانید با انتخاب این هتل از امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و مرکز بیزینس و فکس و کپی استفاده کنید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. کارکنان هتل وکو دبی به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، گرجی، روسی و چینی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل وکو دبی

در فضای بیرونی هتل مبلمان زیبایی چیده شده اند تا مناظر بی نظیر اطراف لذت ببرید. استخر موجود در هتل وکو دبی به صورت روباز بوده و در طول سال دایر است، همچنین این استخر برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در کنار استخر نیز به چترها و صندلی های ساحلی دسترسی خواهید داشت. 

همچنین از امکانات تفریحی دیگر می توان به تورهای پیاده روی، کلوب های بچه ها، کلوب های شبانه، کتابخانه و زمین گلف اشاره کرد. 

محوطه های بازی به صورت سرپوشیده برای بچه ها در نظر گرفته شده است. در مورد امکانات اسپای هتل وکو دبی می توان به باشگاه بدنسازی همراه با مربی های خصوصی اشاره کرد، در ادامه ماساژهای کل بدن و تک تک اعضای بدن انجام می گیرد و همچنین خدماتی مانند کوتاهی، رنگ و شنیون مو، مانیکور و پدیکور در این هتل با پرداخت هزینه اضافه دایر هستند. مرکز اسپا و ماساژ به جکوزی و سونا نیز مجهز بوده و مطمئناً خستگی سفر از بدنتان خارج خواهد شد.

رستوران های هتل وکو دبی

در این هتل بی نظیر به ۷ رستوران دسترسی خواهید داشت که عبارت‌اند از:

رستوران Celsius غذاهای بین المللی به صورت بوفه ای و منویی ارائه می دهد. رستوران The Lounge نیز غذاهای بین المللی را به صورت منویی سرو می کند. رستوران Tresind مخصوص طرفداران غذاهای هندی است که به صورت منویی سرو می کنند. رستوران Pool Bar نیز نوشیدنی و خوراکی های بین المللی را به صورت منویی ارائه می دهد. در رستوران Corner Cafe نیز غذاهای مدیترانه ای و بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی وجود دارند. رستوران Alhan نیز دارای غذاهای آسیایی بوده و فقط برای وعده شام به صورت منویی آماده ارائه خدمات است.

اتاق های هتل وکو دبی

انواع مختلفی اتاق در این هتل وجود دارند که می توانید بر اساس سلیقه تان انتخاب کنید؛ اتاق های هتل وکو در دبی عبارتند از اتاق سوپریور، اتاق کینگ کلوب، اتاق کینگ سوپریور، اتاق کینگ دولوکس، سوئیت پریمییر، سوئیت تک خوابه، سوئیت اکسکیوتیو، سوئيت خانواده دو خوابه، سوئيت رویال، اتاق توئین سوپریور، اتاق توئین کلوب و اتاق های مخصوص سیگاری ها.

امکانات اتاق های هتل وکو دبی

اتاق های هتل وکو دبی به سبک مدرن و ساده با رنگ های طوسی و آبی طراحی شده و بسیار تمیز و زیبا چیده شده اند و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان تمیز می شوند و تهویه مطبوعی دایر است. 

در همه اتاق ها و سوئيت های هتل وکو دبی امکاناتی نظیر کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتو، میز کار، کتری برقی، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، عایق صدا، کاناپه قرار داده شده اند. در قسمت حمام اتاق ها نیز وان، دوش، توالت فرنگی، حوله، دستمال، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارند.

فاصله هتل وکو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل وکو دبی تا پارک دینو: ۲ کیلومتر
فاصله هتل وکو دبی تا دبی مال: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل وکو دبی تا برج خلیفه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل وکو دبی تا دلفیناریوم دبی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل وکو دبی تا آکواریوم دبی: ۷ کیلومتر
فاصله هتل وکو دبی تا مسجد بزرگ: ۱۴.۳ کیلومتر

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس

هتل وکو؛ هتلی ۵ ستاره در منطقه تجاری دبی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار