gardeshban.ir

برخی مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که کاخ سفید در حال بررسی لغو ممنوعیت ورود بیشتر شهروندان غیر آمریکایی به این کشور است.
کد خبر: ۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹-1399 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
پنج مقام آمریکایی و برخی از مسئولان شرکت‌های هواپیمایی کشور آمریکا به رویترز اعلام کرده‌اند که کاخ سفید در حال بررسی لغو ممنوعیت ورود بیشتر شهروندان غیر آمریکایی است که اخیرا در کشور‌های برزیل، انگلیس، ایرلند و ۲۶ کشور اروپایی دیگر حضور داشته اند.

دولت ترامپ برای مهار ویروس کرونا این محدودیت‌ها را اعمال کرده بود و برخی مسئولان نیز اعلام کرده اند، که این رفع محدودیت‌ها شامل حال افرادی که در آخرین سفر خود به ایران یا چین مسافرت داشته اند، نمی‌شود.

گفته می‌شود که این طرح مورد حمایت اعضای گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید، آژانس بهداشت عمومی و فدرال آمریکای قرار گرفته است، اما ترامپ هنوز درباره آن تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده و زمان اجرای آن همچنان نامشخص است.

با این وجود، دپارتمان امنیت داخلی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) در کاخ سفید در این مورد توضیحی ارائه نداده اند و بسیاری از مقامات دولتی معتقدند با توجه به اینکه اکثر کشور‌های جهان مشمول ممنوعیت ورود نیستند، دیگر محدودیت‌ها معنی ندارد.

آن‌ها ادعا می‌کنند که برداشته شدن این محدودیت‌ها باعث تقویت خطوط هوایی ایالات متحده می‌شود که طبق داده‌های صنعت هواپیمایی، در زمان شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد کاهش در سفر‌های بین‌المللی داشته‌اند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار