gardeshban.ir

هتل بونیتا وارنا از هتل‌های ۳ ستاره و دوست داشتنی شهر وارنا است.
کد خبر: ۳۳۹۲۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹-1399 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل بونیتا وارنا از هتل‌های ۳ ستاره و دوست داشتنی شهر وارنا است. این هتل که فرصت اقامت ارزان را هنگام خرید بلیط هواپیما وارنا در اختیارتان قرار می‌دهد، دارای محیطی دنج و دلنشین است. قرار گرفتن Bonita hotel varna بر روی ساحل و ارائه امکانات و خدمات مناسب توسط این اقامتگاه باعث شده است که اکثر گردشگران نیم نگاهی به اقامت در هتل بونیتا وارنا داشته باشند.


اتاق‌های هتل بونیتا وارنا

بدون تردید برای عده‌ زیادی از گردشگران، سفر به بلغارستان و تماشای جاهای دیدنی وارنا زمانی جذاب‌تر می‌شود که با هزینه اندکی بتوانند اقامتگاهی درخور شأن خود پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دست از افراد هستید، بهتر است بدانید که اتاق‌های هتل بونیتا وارنا با فضایی دنج و آسوده و قیمت مقرون به صرفه در اختیارتان خواهند بود. 

این اتاق‌ها تماماً دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین امکان برخورداری از سرویس اینترنت بی سیم رایگان در همه اتاق‌های هتل بونیتا وارنا وجود دارد. ناگفته نماند که به احتمال زیاد اتاقی در اختیار شما قرار بگیرد که مجهز به یک بالکن نیز بوده و کاملاً مناسب عوض کردن حال و هوای شما و رفع خستگی‌های ذهنی و جسمیتان است.


رستوران هتل بونیتا وارنا

برای کسانی که می‌خواهند در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام غذاهای دلچسب و خوشمزه بین المللی میل کنند، ما رستوران هتل بونیتا وارنا را پیشنهاد می‌کنیم. رستوران این هتل به قدری شیک و خوب است که تصور کردن آن به عنوان رستوران یک اقامتگاه ۳ ستاره کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که کافه هتل بونیتا وارنا نیز دست کمی از رستوران آن نداشته و می‌تواند محل جذاب برای شما باشد.


چرا باید هتل بونیتا وارنا را برای اقامت انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب هتل بونیتا وارنا به عنوان اقامتگاه در طول سفر به وارنا وجود دارد. به غیر از داشتن اتاق‌های زیبا و رستوران دوست داشتنی و ارائه خدمات ارزان قیمت، یک نکته بسیار جالب که احتمالاً مورد توجه اکثر گردشگران قرار بگیرد این است که امکان ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل بونیتا وارنا وجود دارد. 

جالب‌تر اینکه برای ورود حیوان خانگی شما هیچ هزینه اضافی در این هتل دریافت نخواهد شد؛ بنابراین اگر برنامه‌ای برای تدارک سفر با حیوان خانگی خود دارید، حتماً روی نام هتل بونیتا وارنا کمی بیشتر تأمل کنید. از طرفی دیگر، بهتر است بدانید که امکان انجام بازی آرامش بخش بیلیارد در هتل بونیتا وارنا فراهم است. اگر این فعالیت نتوانست شما را به خود جذب کند، مطمئناً دیگر از لذت شنا در استخر روباز هتل بونیتا وارنا نمی‌توانید به سادگی عبور کنید. استفاده از این استخر فصلی نیز به طور رایگان ممکن است.


سایر خدمات و امکانات هتل بونیتا وارنا

گفتنی است که شما در طول اقامت خودتان می‌توانید از مزایای سرویس ماساژ در هتل بونیتا وارنا نیز استفاده نمایید. برخورداری از سرویس‌ کرایه خودرو برای گشت و گذار آسان در شهر وارنا و بهره مندی از مزایای صرافی هتل برای تبدیل ارز نیز از دیگر نکات قابل توجه درباره هتل بونیتا وارنا است. 

شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از یک پارکینگ اختصاصی در نزدیکی هتل بونیتا وارنا نیز استفاده نمایید. آسانسور، تراس، فروشگاه، سرویس خشک‌شویی و اتو و سرویس تحویل روزنامه را نیز باید به مزیت‌های هتل بونیتا وارنا اضافه کنیم. ضمناً، برای کسانی که عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستند، هتل بونیتا وارنا گزینه مناسبی خواهد بود. چراکه این هتل فاصله بسیار اندکی با چندین ساحل مهم و جذاب در شهر وارنا دارد.


اماکن نزدیک به هتل بونیتا وارنا

فاصله هتل بونیتا وارنا تا ساحل گلدن سندز: ۴۰ متر
فاصله هتل بونیتا وارنا تا ساحل ریویرا: ۴۰۰ متر
فاصله هتل بونیتا وارنا تا ساحل کاباکوم: ۲٫۳ کیلومتر


هتل بونیتا وارنا؛فرصت اقامت ارزان در بلغارستان+عکس

هتل بونیتا وارنا؛فرصت اقامت ارزان در بلغارستان+عکس

هتل بونیتا وارنا؛فرصت اقامت ارزان در بلغارستان+عکس

هتل بونیتا وارنا؛فرصت اقامت ارزان در بلغارستان+عکس

هتل بونیتا وارنا؛فرصت اقامت ارزان در بلغارستان+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار