gardeshban.ir

پارک اوئنو توکیو ژاپن از جمله بزرگترین و زیباترین پارک های توکیو است. توکیو پایتخت کشور ژاپن و شهری پر جمعیت است.
کد خبر: ۳۳۹۲۶
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۹-1399 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :

 این شهر جاذبه های تفریحی و فرهنگی بسیاری دارد. توکیو از شهرهای تمیز ژاپن است که قوانین و مقررات در آن به خوبی اجرا می‌شود. می‌توان توکیو را بعنوان شهری آرام و زیبا نیز تعریف کرد که آرام بودن آن در کنار پرجمعیت بودنش نوعی پارادکس محسوب می‌شود ولی با توجه به اجرای دقیق قوانین از سوی شهروندان و دستگاههای اجرایی جلوه شهر آرام و پیرو مقررات است. این شهر آسیایی نمونه موفق یک شهر مدرن است و فرهنگ ساکنان و اجرای درست و به جای قوانین به جذابیت های آن افزوده است. همانطور که گفته شد این شهر جاذبه های گردشگری بیشماری دارد که از این بین می‌توان به پارک اوئنو توکیو اشاره کرد. این پارک یک پارک زیبا، بزرگ و با درختانی است که جلوه ای رویایی به شهر بخشیده اند. پارک اوئنو بیشتر با درختان گیلاس بسیار زیبایش در نزد گردشگران معروف و محبوب است. پارک اوئنو توکیو بخش های مختلف و جذابی دارد که گردشگران با خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانند به ژاپن سفر و از این جاذبه گردشگری زیبا دیدن کنند.

چرا بازدید از پارک اوئنو پیشنهاد می‌شود؟


• این پارک بزرگ و زیبا در پایتخت ژاپن جلوه خاصی را به این شهر بخشیده است.
• طبیعت و جلوه درختان در پارک اوئنو بسیار زیباست و با تغییر فصل و تغییر رنگ برگهای درختان زیبایی آن نیز دو چندان می‌شود.
• این پارک برای هر سلیقه ای به طریقی جذاب است، چه کسی که برای لذت از طبیعت آن از پارک دیدن می‌کند، چه کسی که برای ورزش و یا انجام فعالیت فرهنگی به پارک می‌آید.
پارک اوئنو توکیو

تاریخچه پارک اوئنو


تاریخچه پارک اوئنو توکیو ژاپن به حدود صد سال پیش یعنی سال ۱۸۷۳ برمی‌گردد، زمانی که بعنوان اولین پارک عمومی ژاپن افتتاح شد. این پارک در واقع در محوطه یکی از معابد توکیو به نام معبد Kan'ei-ji ساخته شده است و بزرگترین پارک تفریحی ژاپن محسوب می‌شود.
پارک اوئنو توکیو

بخش های مختلف پارک اوئنو


پارک بزرگ اوئنو توکیو مقصد مورد علاقه ساکنان توکیو و همچنین گردشگران خارجی است و بسیاری از جاذبه های اصلی شهر از جمله باغ وحش Ueno، آرامگاههای مقدس و موزه ملی هنرهای غربی را می توان در آن یافت. در امتداد خیابان اصلی این پارک شاهد درختان گیلاس بسیار زیبایی هستیم که در فصل بهار پر از شکوفه های بهاری هستند و دیدن آن ها برای هر رهگذری خاطره انگیز است. اواخر مارس تا اوایل آوریل بهترین زمان برای دیدن این شکوفه های بهاری است که تا کنون سبب جذب گردشگران بسیار زیادی شده است. در این موقع از سال جشن شکوفه‌های گیلاس نیز در این پارک برگزار می‌شود و همین امر سبب جذب بیش از پیش گردشگران شده است. همانطور که ذکر شد، در پارک اوئنو باغ وحش نیز وجود دارد، در این باغ وحش گونه های مختلفی از حیوانات نگهداری می‌شود. از جمله جذابترین حیوانات این باغ وحش پانداها هستند که این گونه از پانداها فقط در سه باغ وحش نگهداری می‌شود. از آنجاییکه نحوه غذا خوردن این حیوانات بامزه بسیار دیدنی و پرطرفدار است، ساعت غذا خوردنشان بر روی سایت باغ وحش ذکر شده است و علاقه مندان می‌توانند ساعت بازدید خود را تنظیم کنند. علاوه بر این، باغ وحش Ueno جایی است که بسیاری از گونه های معروف محافظت شده خود ژاپن مانند: مرغ ژاپنی، لک لک ژاپنی و سمندر غول پیکر ژاپنی و حیوانات گرانبهای دیگری را در آن مشاهده خواهید کرد. اگر دوست دارید حیواناتی را ببینید که به راحتی نمی توانید در باغ وحش های خارج از کشور پیدا کنید، سفری به باغ وحش پارک اوئنو انجام دهید.
معبدی بنام معبد Ueno Higashi Terunomiya در این پارک وجود دارد که ساکنان محلی بیشتر برای گرفتن طلسم به این معبد می‌آیند و عقیده دارند این مکان برای کسب موفقیت در کارهایشان یک معبد خوش یومن است. البته از لحاظ تاریخی نیز این معبد قابل توجه است زیرا که در سال ۱۶۵۱ ساخته شده است و در معماری آن شاهد هنرهای اصیل و قدیمی این کشور هستیم. علاوه بر این دو معبد Bentendo و Toshogu نیز در این پارک قرار دارند و دیدن رسوماتی که در این معابد انجام می‌شود برای گردشگران جالب و جذاب است.
همانطور که گفته شد در این پارک شاهد موزه هایی خواهید بود که هر کدام از آنها جذابیت خاص خود را دارند. معروف ترین این موزه ها موزه هنرهای غربی است. این موزه توسط یک معمار سوییسی طراحی شده است و بیشتر اشیاء موجود در آن توسط یک تاجر به این موزه انتقال داده شده است. علاوه بر این موزه، موزه ملی طبیعت و علوم نیز در این پارک وجود دارد.
پارک اوئنو توکیو

نحوه دسترسی به پارک اوئنو


برای رسیدن به این پارک گردشگران می‌توانند از مترو استفاده کنند، در نزدیکی این پارک ایستگاههای خطوط مترو بنام های خط گینزا G 16 و خط هیبیا H 17 وجود دارد.

زمان و هزینه پیشنهادی برای بازدید از پارک اوئنو


برای بازدید از پارک اوئنو توکیو شاید به جرات بتوان گفت یک روز کافی نیست و اگر قصد شما دیدن همه قسمت های پارک است باید زمان بیشتری را اختصاص بدهید. باید توجه داشت که روزهای دوشنبه بسیاری از امکانات پارک تعطیل است. ورود به این پارک برای کلیه افراد رایگان است.
پارک اوئنو توکیو

سایر محل های دیدنی نزدیک به پارک اوئنو


باغ ملی شینجوکو: ۲.۸ کیلومتر
باغ هاماریکو: ۷.۲ کیلومتر

هتل های نزدیک به پارک اوئنو


هتل اوئنو: ۱.۶ کیلومتر
هتل کوماتسو این: ۱.۷ کیلومتر
هتل کوتوبوکی سو: ۲.۱ کیلومتر
هتل ساکورا نیپوری: ۲.۳ کیلومتر

رستوران های نزدیک به پارک اوئنو


رستوران ایزویی اومه کاواتی: ۶۴ متر
رستوران شابوسای: ۸۰۰ متر
رستوران حلال ساکورا: ۲.۳ کیلومتر
رستوران آساکوسا ایماهان: ۲.۸ کیلومتر


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار