gardeshban.ir

هتل ارکید سنگاپور از هتل‌های ۴ ستاره کشور سنگاپور بوده و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در سفر به این مکان می‌توانید انتخاب نمایید.
کد خبر: ۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹-1399 September 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
اتاق‌ها، فضای کلی و امکاناتی که Orchid Hotel Singapore در اختیار شما قرار می‌دهد، همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. از این رو، جذابیت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سنگاپور، با رزرو اتاقی در هتل ارکید می‌تواند چندین برابر شود.

اتاق‌های هتل ارکید سنگاپور

تمامی اتاق‌های هتل ارکید سنگاپور به بهترین شکل و با امکانات بسیار خوب تجهیز و تزئین شده‌اند. در هر یک از این اتاق‌ها می‌توان به تماشای تلویزیونی همراه با کانال‌های ماهواره‌ای مشغول شد. وجود یک دستگاه چای ساز و قهوه ساز در اتاق‌های هتل ارکید فرصت میل کردن نوشیدنی دلخواه و رفع خستگی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از طرفی دیگر، در هر یک از اتاق‌های این هتل امکاناتی مثل صندوق امانات، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و حمامی همراه با دوش تعبیه شده است تا راحتی اقامت مهمانان کاملا تامین شود.


رستوران هتل ارکید سنگاپور

یکی از بخش‌های فعال و محبوب هتل ارکید سنگاپور، رستوران این اقامتگاه است. رستورانی که با نام ارکید کافه مشغول فعالیت بوده و انواع غذاهای محلی، سنگاپوری و بین المللی را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. بدون تردید، میل کردن یک وعده غذای خوش طعم در فضای دلنشین رستوران هتل ارکید سنگاپور می‌تواند خستگی چندین ماهه شما را کاملا از تن و بدنتان دور کند.


امکانات عمومی هتل ارکید سنگاپور

هتل ارکید سنگاپور صرفا به خاطر اتاق‌ها و رستوران بی نظیرش معروف نشده است. بلکه مجموعه گسترده‌ای از سایر امکانات نیز در این هتل وجود دارد که بهره مندی از آنها لذت اقامت مهمانان را چندین برابر می‌کند. نخستین مورد که باید به آن اشاره کرد، باغ سرسبز و زیبای هتل است که فرصت تمدد اعصاب و گذراندن لحظات آرامش بخش را به مهمانان ارائه می‌کند.

از طرفی دیگر، این اقامتگاه مجهز به آسانسور بوده و اصلا مشکلی برای دسترسی به طبقات فوقانی آن وجود ندارد. کما اینکه بخش‌های مختلف هتل ارکید سنگاپور کاملا برای اقامت افراد معلول نیز مناسب سازی شده است. یکی از نکات جالب توجه هتل ارکید سنگاپور، ارائه سالن ورزشی و استخری روباز به مهمانان است تا آنها بتوانند فعالیت‌های بدنی خود را پس از تماشای جاهای دیدنی سنگاپور در هتل محل اقامتشان ادامه دهند. 

ناگفته نماند که خستگی حاصل از این فعالیت‌ها را نیز می‌توان در سونای بهداشتی و تر و تمیز هتل برطرف کرد. ضمنا، برای استفاده از پارکینگ در نزدیکی هتل ارکید سنگاپور هیچ مشکلی وجود ندارد. کافیست شما هزینه آن را بپردازید تا به راحتی از یکی از پارکینگ‌های نزدیک این هتل استفاده نمایید.


خدمات عمومی هتل ارکید سنگاپور

بخش پذیرش هتل ارکید سنگاپور با فعالیت ۲۴ ساعته خود، اصلی‌ترین مکان برای ارائه سرویس‌ها و خدمات مختلف در این اقامتگاه است. این بخش از کارکنانی بهره می‌برد که اکثرا مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده و افرادی بسیار خوش برخورد هستند. در این مکان می‌توان درخواست استفاده از سرویس‌های نگهداری از چمدان‌ها، تبدیل ارز و رزرو تور را داشت. 

همچنین خدماتی مثل خشکشویی، اتوی لباس، دستگاه فکس و فتوکپی و نظافت منزل را نیز باید از ارزنده‌ترین سرویس‌های ارائه شده در هتل ارکید سنگاپور دانست. ناگفته نماند که یک فروشگاه کوچک نیز در محوطه هتل ارکید مشغول فعالیت است که شما می‌توانید از خدمات آن نیز استفاده کنید.


اماکن نزدیک به هتل ارکید سنگاپور

فاصله هتل ارکید سنگاپور تا مرکز خرید گوکو تاور: ۱۱۰ متر
فاصله هتل ارکید سنگاپور تا مرکز فرهنگی چینی‌ها: ۷۵۰ متر
فاصله هتل ارکید سنگاپور تا پارک اوترام: ۷۵۰ متر
فاصله هتل ارکید سنگاپور تا پارک تپه الماس: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ارکید سنگاپور تا معبد سیلات: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل ارکید سنگاپور تا موزه علم و هنر: ۲٫۷ کیلومتر


هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر

هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر

هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر

هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر

هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر

هتل ارکید؛ از هتل‌های ۴ ستاره سنگاپو/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار