gardeshban.ir

یک نقشه تعاملی جدید نشان می دهد که بسیاری از گونه های مختلف دایناسورها زمانی در کره زمین پرسه می زدند.
کد خبر: ۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹-1399 September 08
گردشبان (gardeshban.ir) :

کره زمین باستان، که توسط پایگاه داده دایناسورها بر پا شده است، دو روش برای یادگیری بیشتر در مورد دایناسورهایی که در یک مکان خاص زندگی می کردند، ارائه می‌دهد. کاربران می توانند با تحقیق در مورد فسیل های شهر زادگاه خود یا با جستجوی نقشه برای یافتن گونه های خاص مورد علاقه، کار خود را شروع کنند.

چه دایناسورهایی در ایران بوده‌اند؟/ دایناسورها کجا پرسه می‌زدند؟

استفاده از کره زمین باستان، آسان است. کاربران به سادگی نام یک شهر را در قسمت جستجو در سمت چپ بالای صفحه تایپ می کنند. سپس لیستی از فسیل های اطراف از پایگاه داده وب سایت تولید می شود. به عنوان مثال، در نزدیکی شهر نیویورک، دیرین شناسان فسیل های Grallator، Pteranodon و Dryptosaurus را کشف کرده اند. هر گونه دایناسور به یک صفحه وب استاتیک پر از حقایق و تصاویر جالب برای کاوش، و همچنین یک لینک مستقیم برای مشاهده محل زندگی این دایناسور در کره زمین باستان وصل است. پین ها برای هر گونه منحصر به فرد تولید می شوند و تمام مکان هایی را که فسیل کشف شده در آن وجود دارد، نشان می دهند.

کاربران می توانند با عملکرد جستجوی پایگاه داده دایناسورها، به راحتی هر گونه مورد علاقه را کشف کنند. آیا کنجکاو هستید که بدانید یک بار Tyrannosaurus rex کجا پرسه زده است؟ یک جستجوی ساده صفحه اطلاعات این گونه ها را به نمایش می گذارد. کره ای با پین های قرمز نشان می دهد که فسیل های دایناسور وحشی در درجه اول در غرب آمریکا پیدا شده است.

چه دایناسورهایی در ایران بوده‌اند؟/ دایناسورها کجا پرسه می‌زدند؟

زمین باستانی که توسط دانشمند دیرین شناس، ایان وبستر ایجاد شده است، می تواند با استفاده از بسیاری از ویژگی های سایت، زادگاه شما را ردیابی کند.   با توجه به اینکه کنجکاوی افراد به کجا منجر می شود، Ancient Earth و The Dinosaur Database می توانند به کاربران درباره شهر خود و ساکنان دایناسورهای باستانی خود بیاموزند. در پایگاه داده دایناسورها، کاربران می توانند دایناسورهای یافت شده در یک مکان خاص را بررسی کنند یا به سادگی بر اساس گونه ها جستجو کنند.  

چه دایناسورهایی در ایران بوده‌اند؟/ دایناسورها کجا پرسه می‌زدند؟


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار