gardeshban.ir

چین یکی از توریستی ترین کشور های دنیا است و سالانه گردشگران زیادی با تور چین به ‏این کشور سفر می کنند.
کد خبر: ۳۴۰۱۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹-1399 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
چین یکی از توریستی ترین کشور های دنیا است و سالانه گردشگران زیادی با تور چین به ‏این کشور سفر می کنند از این رو قصد داریم به نکات مهم سفر به چین بپردازیم در ادامه با ما ‏همراه باشید تا از نکات مهم سفر به چین مطلع شوید. 

یکی از نکات مهم سفر به چین آشنایی اندک با زبان چینی و همراه داشتن یک دیکشنری ‏چینی به انگلیسی می باشد چرا که حدود 48% مردم چین به زبان انگلیسی مسلط نیستند و ‏همچنین اغلب آدرس ها و تابلو های این کشور به زبان چینی می باشد. البته اگر با تور چین ‏سفر کنید مشکلی در برقراری ارتباط با مردم چین نخواهید داشت. 

همچنین یکی از نکات قابل توجه در سفر به چین این است که هنگام خرید کردن در این ‏کشور باید بتوانید چانه بزنید چرا که اغلب فروشندگان قیمتی بالاتر از ارزش واقعی اجناس را به ‏گردشگران تور چین اعلام می کنند. 

نکته دیگری که در سفر به چین باید به آن توجه کنید کنید این است که کشور چین بسیار پر ‏جمعیتی است و سفر در زمان تعطیلات رسمی چین، به این کشور کار عاقلانه ای نمی باشد ‏زیرا شلوغ بودن خیابان ها و اماکن گردشگری ممکن است برای گردشگران آزار دهنده باشد. 

لازم به ذکر است در کشور چین برای دسترسی به سایت هایی مانند فیس بوک، یوتیوب و ‏گوگل مپ و اغلب پیام رسان ها باید از وی پی ان استفاده کنید پس بهتر است قبل از سفر با ‏تور چین وی پی ان یا جایگزین مناسبی برای برنامه های مذکور را بر روی گوشی خود نصب ‏کنید. 

یکی از کار هایی که حتما در سفر با تور چین باید انجام دهید تست غذا های محلی است، ‏رستوران های چینی در تمام نقاط دنیا وجود دارد اما برخی از لذیذ ترین غذا های محلی چین ‏را تنها در این کشور می توانید نوش جان کنید. 

امیدواریم این مقاله در سفر به کشور چین برایتان مفید واقع شود. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار