gardeshban.ir

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا در یکی از بهترین سواحل لنکاوی به نام پانتای تنگا واقع شده است و یکی از هتل های ۴ ستاره لنکاوی محسوب می شود.فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ تا فرودگاه بین المللی لنکاوی ۱۵ دقیقه است.
کد خبر: ۳۴۰۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹-1399 September 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
نزدیکی هتل هالیدی ویلا بیچ به جاذبه های گردشگری یکی از امتیازات مثبت این هتل به شمار می رود تا بدون صرف وقت و هزینه زیاد به جاذبه ها دسترسی داشته باشید. 

همچنین فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ تا فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز حدودا ۱۵ دقیقه است که بر همین اساس مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. این هتل در سال ۱۹۹۲ به بهره برداری رسیده و دارای ۳ و ۲۵۸ اتاق متنوع است که هر کدام چشم اندازی زیبا رو به دریا، باغ، استخر یا ساحل دارند.

امکانات کلی هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا

از امکانات عمومی هتل هالیدی ویلا بیچ می توان به وجود سه استخر، ساحل اختصاصی، اتاق های خانواده، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و مینی بار اشاره کرد. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، خدمات تهیه بلیط، کلوب سرگرمی کودک، لباسشویی، خشکشویی، اتو، انبار چمدان، فروشگاه خرید سوغاتی، صندوق امانات و کرایه خودرو از خدمات رفاهی هتل برای گردشگران به شمار می رود. 

در قسمت پذیرش می توانید به نگهداری چمدان ها، تبدیل ارز، میز تور، نگهداری بچه ها به صورت ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس با هزینه اضافی همراه است. شاتل فرودگاهی همراه با هزینه مربوطه انجام می گیرد. امکانات خاصی برای افراد با معلولیت جسمانی در نظر گرفته شده است. 

در فضای بیرونی هتل هالیدی ویلا بیچ نیز می توانید به محیط مناسب پیک نیک، مبلمان فضای بیرون، صندلی آفتاب گیری، ساحل اختصاصی، امکانات باربیکیو، تراس و باغ دسترسی داشته باشید. توجه کنید در هنگام اقامت در هتل هالیدی ویلا بیچ اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند.

انواع اتاق های هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا

اتاق های هتل هالیدی ویلا بیچ عبارتند از اتاق توئین و دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دولوکس، استودیو، اتاق توئین و دوبل دولوکس پریمییوم، سوئیت پریما، سوئیت زوج های جوان.

امکانات اتاق های هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا

نظافت روزانه در همه اتاق ها به صورت رایگان انجام می گیرد و همچنین در اتاق های این هتل دسترسی به تلویزیون و شبکه های ماهواره ای امکان پذیر است. به راحتی به دستگاه های چای ساز و قهوه ساز در همه اتاق ها دسترسی خواهید داشت و از بالکن های اتاق ها مناظر جالبی را تماشا خواهید کرد. 

از موارد دیگر موجود در اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلفن با سیستم شماره گیری مستقیم بین المللی، گاوصندوق و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده، اتاق ها به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز هستند و تهویه مطبوع در همه اتاق ها دایر بوده و همگی عایق صدا هستند. روم سرویس و تحویل روزنامه نیز همه روزه برای اتاق ها انجام می گیرد.


امکانات تفریحی هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا

هتل های شهر لنکاوی دارای تنوع بالایی هستند و اکثر هتل ها امکاناتی در حد استاندارد های جهانی دارند که هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت یکی از این هتل های بی نظیر است و در طی سال مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می گیرد و جزو هتل های پر طرفدار این شهر است. 

امکانات تفریحی موجود در این هتل عبارتند از یک استخر روباز برای بزرگسالان و یک استخر روباز برای کودکان و یک استخر سرپوشیده برای همه رده های سنی که هر سه استخردر طول ساز باز بوده و به صورت رایگان قابل استفاده هستند، همچنین مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، اتاق بخار و مرکز اسپا خدماتی همراه با ماساژ توسط متخصصان خبره یا خدماتی مانند مانیکور، پدیکور، خدمات آرایشی و زیبایی که همگی با هزینه های اضافی انجام می گیرند. 

همچنین در این هتل می توانید به ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشید که در آن ساحل چندین صندلی آفتاب قرار داده شده است. ورزش هایی مانند تنیس در هوای آزاد، ماهیگیری، پاراسیلینگ، جت اسکی، قایق سواری، غواصی و اسکی روی آب را در این هتل می توانید تجربه کنید. در یک کلام، فعالیت های سرگرم کننده هتل هالیدی ویلا بیچ عبارتند از ورزش های زنده، تورهای دوچرخه سواری، تنیس، کلوب بازی کودکان، امکانات ورزش های آبی، اسب سواری، کرایه اتومبیل، کتابخانه، بیلیارد، اتاق بازی، محل بازی کودکان و ماهی گیری. 

هتل هالیدی ویلا بیچ علاوه بر اینکه هتلی تفریحی است اما برای آن دسته از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما سفر کاری دارند، هتل Holiday Villa Beach Resort & Spa Langkawi انتخاب مناسبی است و به همین منظور در داخل هتل می توانید به مرکز کامپیوتر، اینترنت وای فای، سالن کنفرانس و اتاق جلسه دسترسی داشته باشید.


رستوران هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا

در هتل هالیدی ویلا بیج می توانید به یک رستوران دسترسی داشته باشید: رستوران Lagenda که غذاهای محلی و بین المللی برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به صورت بوفه ای و منویی سرو می کند.

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا دنیای زیر آب: ۱٫۸ کیلومتر

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا شالیزار برنج لامان پاری: ۳٫۳ کیلومتر

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا ساحل پنتای سنانگ: ۴٫۶ کیلومتر

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا تله کابین لنکاوی: ۲۱٫۱ کیلومتر

فاصله هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا تا موزه سه بعدی هنر لنکاوی: ۲۱٫۱ کیلومتر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر

هتل لوکس هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا/اقامت در یکی از بهترین سواحل لنکاوی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار