gardeshban.ir

هتل سیوالای سیتی پاتایا از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا است. اقامتگاهی بسیار شیک و مجلل که با استفاده از امکانات ممتاز، آوای خوشی از سفر به پاتایا را در گوش گردشگران این شهر زمزمه می‌کند.
کد خبر: ۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹-1399 September 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سیوالای سیتی پاتایا از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا است. اقامتگاهی بسیار شیک و مجلل که با استفاده از امکانات ممتاز، آوای خوشی از سفر به پاتایا را در گوش گردشگران این شهر زمزمه می‌کند. 

به همین دلیل است که اغلب کسانی که مشتاق به خرید اینترنتی بلیط هواپیما پاتایا هستند، با نهایت دقت و تمرکز خودشان Siwalai City Place را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. از این رو، آشنایی با این هتل می‌تواند قدم بسیار بزرگی در رقم زدن رفاه و راحتی سفر به پاتایا باشد.


اتاق‌های هتل سیوالای سیتی پاتایا

با برخورداری از امکاناتی مثل سرویس اینترنت بی سیم رایگان، کف سرامیکی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، تلویزیون ماهواره‌ای و حمامی همراه با دوش و وان، اتاق‌های هتل سیوالای سیتی پاتایا به مکانی رویایی برای مهمانان این هتل تبدیل شده‌اند. 

دکوراسیون این اتاق‌ها که شکل فوق العاده زیبایی دارد، دیگر نقطه قوت آنها هستند. زیرا باعث می‌شود که مهمانان در همان نگاه اول عاشق اتاق خودشان شوند و از انتخاب این هتل به عنوان محل اقامتشان به خود ببالند.


امکانات ورزشی و تفریحی هتل سیوالای سیتی


با اقامت در هتل سیوالای سیتی پاتایا همیشه شما فعالیت جدیدی می‌توانید تجربه کنید و سرگرم شوید. برای مثال، ساعت‌ها می‌توانید به انجام بازی بیلیارد بپردازید و از این کار لذت ببرید. از طرفی دیگر، استخر روباز و تمام فصل هتل سیوالای سیتی پاتایا جایی است که با مراجعه به آن، فرصت شنا و آبتنی را در اختیار داشته و لحظات بسیار جذابی تجربه می‌کنید.

ناگفته نماند که در این هتل، سرویس ماساژ توسط متخصصان این امر به بهترین شکل ارائه می‌شود. بنابراین بهتر است از این مزیت هتل سیوالای سیتی نیز برخوردار شوید.


سرویس‌ها و خدمات هتل سیوالای سیتی پاتایا

نظافت روزانه در هتل سیوالای سیتی پاتایا برجسته‌ترین سرویسی است که توسط خدمه این اقامتگاه ارائه می‌شود. نتیجه این سرویس باعث رقم خوردن محیطی بسیار تر و تمیز در این هتل شده است. از طرفی دیگر، با توجه به اینکه بهداشت شخصی نیز در هتل سیوالای سیتی پاتایا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مهمانان این هتل می‌توانند از سرویس خشکشویی و اتوی لباس نیز استفاده کنند. 

برخورداری از سرویس فتوکپی و فکس نیز دیگر مزیت اقامت در هتل سیوالای سیتی به شمار می‌رود. ناگفته نماند که شما با مراجعه به صرافی این هتل می‌توانید به راحتی ارزهای خودتان را تبدیل نمایید.

رستوران هتل سیوالای سیتی پاتایا

بدون هیچ اغراقی، رستوران هتل سیوالای سیتی پاتایا را باید جزو بهترین‌ها در این شهر بدانیم. زیرا این رستوران، غذاهای تایلندی و اروپایی را با مهارت خاصی طبخ کرده و در محیطی بسیار دلنشین و به یاد ماندنی برای مهمانان این هتل سرو می‌کند. مطمئن باشید که اگر مهمان هتل سیوالای سیتی پاتایا شوید، مراجعه چندین باره به رستوران این هتل در وعده‌های مختلف غذایی برایتان امری عادی خواهد بود.


موقعیت مکانی هتل سیوالای سیتی پاتایا

نه تنها در تمامی موارد ذکرشده در بالا، بلکه هتل در بحث مربوط به مختصات مکانی در شهر نیز هتل سیوالای سیتی پاتایا جزو اقامتگاه‌های بی نظیر است. این هتل در منطقه‌ای واقع شده که دسترسی به آن از اغلب مکان‌های دیدنی و پربازدید شهر تنها با چند دقیقه پیاده روی ممکن می‌شود. 

لازم به ذکر است که فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا با فرودگاه بین المللی پاتایا در حدود ۳۰ کیلومتر است. همچنین در اطراف این اقامتگاه می‌توان شاهد چندین مارکت و ایستگاه حمل و نقل عمومی بود.

اماکن نزدیک به هتل سیوالای سیتی پاتایا

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا مرکز خرید رویال گاردن: ۱ کیلومتر

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا مرکز شیرجه زنی سیفاری: ۱٫۱ کیلومتر

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا پیست ایزی کارت: ۱٫۲ کیلومتر

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا تپه پاتایا: ۱٫۳ کیلومتر

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا کشتی هوآ هین: ۱٫۵ کیلومتر

فاصله هتل سیوالای سیتی پاتایا تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۳٫۳ کیلومتر


سیوالای سیتی؛ از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا+عکس

سیوالای سیتی؛ از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا+عکس

سیوالای سیتی؛ از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا+عکس

سیوالای سیتی؛ از هتل‌های ۳ ستاره شهر پاتایا+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار