gardeshban.ir

برخی از مردم نسبت به سفرهای هوایی احساس خوبی ندارند و تصور می کنند که در هنگام سفر هوایی تجربه خوبی ندارند.
کد خبر: ۳۴۱۲۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹-1399 September 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
برخی از مردم نسبت به سفرهای هوایی احساس خوبی ندارند و تصور می کنند که در هنگام سفر هوایی تجربه خوبی ندارند، اما به نظر می رسد بخشی از این احساسات منفی شامل عدم توجه به برخی نکات ساده است.

گاهی رعایت چند نکته ساده می تواند سفر هوایی شما را بسیار لذت بخش کند. نکاتی ساده که در عین حال رعایتشان می تواند سفری مطلوب را برای مسافران رقم بزند:

راحتی صندلی خود را قبل از نشستن بررسی کنید

بعضی از صندلی های هواپیما راحت نیستند ، بعضی دیگر نیز فقط برای مسافران بالای 13 سال رزرو شده اند. یک توصیه مهم برای افرادی که عادت به سفرهای فضایی ندارند این است که پیش از نشستن روی صندلی، وضعیت صندلی خود را بررسی کنند و در صورت لزوم از مهمانداران کمک بخواهند. 

از بالش یا وسایل کمکی استفاده کنید

برخی از افراد مجبورند ساعت ها در هواپیما باشند و در نتیجه بهتر است از برخی وسایل کمکی مثل بالش ها یا ملافه هایمختلف برای خواب بهتر کمک بگیرند. شما می توانید از یک بالش سفری کوچک یا ملاقه ای سبک که قابلیت حمل دارد استفاده کنید. درواقع هر نوع وسیله ای که به خواب و استراحت شما کمک کند می تواند مفید باشد.

روسری یا شال گرم با خودتان به هواپیما ببرید

اگر در سفر بین دو کشور هستید بهتر است از روسری یا شالهای گرم استفاده کنید. درواقع گاهی به محض خروج از هواپیما متوجه می شوید که هوا بسیار سردتر از ان چیزی است که تصورش را می کردید و در چنین شرایطی استفاده از شال گرم بسیار کمک کننده خواهد بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار