gardeshban.ir

هتل آدیا لنکاوی هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی قرار دارد. هتل آدیا لنکاوی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامتگاه در شهر KUAH و جزیره لنکاوی به شمار می رود.
کد خبر: ۳۴۱۳۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹-1399 September 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
معماری ساختمان هتل آدیا با الهام گرفتن از معماری مراکشی ساخته شده است. در هتل Adya Hotel Langkawi با مهمان نوازی سنتی مالائی و خدمات بی نظیرشان اقامتی خوش برایتان به ارمغان می آورند و این هتل دسترسی آسانی به اکثر نقاط دیدنی شهر دارد که حتی می توانید با پیاده روی کوتاه به این جاذبه ها دسترسی داشته باشید.

همچنین نزدیک ترین ساحل به هتل آدیا مالزی تقریبا ۳۰ دقیقه فاصله دارد و فرودگاه بین المللی لنکاوی نیز حدودا در ۲۲ کیلومتری هتل واقع شده است. از دلایل شهرت هتل آدیا در لنکاوی می توان به وجود دو استخر، اینترنت و پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.


امکانات کلی هتل آدیا لنکاوی

هتل آدیا لنکاوی با خدمات شاتل فرودگاهی به استقبال شما در فرودگاه می آیند که دارای هزینه جداگانه است. همچنین در این هتل برای دسترسی به طبقات متفاوت آسانسور تعبیه شده است و اینکه محل هایی برای استعمال سیگار در نظر گرفته شده است. 

همچنین در قسمت لابی هتل آدیا لنکاوی می توانید به مغازه های سوغاتی فروشی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل ۲۴ ساعته دایر بوده و در این قسمت میز تور، نگهداری چمدان ها نیز وجود دارد. 

خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز همه روزه با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد. در فضای بیرونی هتل می توانید به امکانات باربیکیو دسترسی داشته باشید. در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل آدیا توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود به داخل هتل ندارید. 

اینترنت نیز در تمامی قسمت های هتل قابل دسترس است و همچنین می توانید از پارکینگ امن این هتل بهره مند شوید، این پارکنیگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل هتل آدیا لنکاوی به زبان های انگلیسی و مالایی تسلط دارند. همچنین اگر به قصد سفر کاری به این شهر سفر می کنید، به راحتی می توانید با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و مرکز بیزینس و کپی و فکس بهره مند شوید. برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز خدمات خاصی در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل آدیا لنکاوی

در هتل ۴ ستاره آدیا لنکاوی امکانات تفریحی زیادی وجود دارد به طوری که می توانید برای ساعت ها سرگرم شوید، مانند وجود دو استخر در این هتل که هر دو رایگان بوده و در طی سال در تمامی شبانه روز بدون ساعت خاصی آماده استفاده هستند. استخر اول به صورت روباز بوده و همراه با حوله و صندلی های آفتاب گیری در اختیار مسافران است و استخر دوم نیز به صورت سرپوشیده برای تمامی سنین مناسب بوده و همراه با حوله های ساحلی به صورت استخر مستقلی است. 

امکانات تفریحی دیگر در این هتل می توان به وجود مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی اشاره کرد که امکانات و پکیج های اسپا در اختیارتان قرار داده می شود و استفاده از مرکز اسپا همراه با هزینه اضافی همراه است.

رستوران هتل آدیا لنکاوی

در هتل آدیا رستورانی به نام Jelapang دایر است که غذاهای مالزیایی، محلی و آسیایی به صورت منویی سرو می کنند.

اتاق های هتل آدیا لنکاوی

هتل آدیا لنکاوی شامل اتاق های گوناگونی است که عبارتند از اتاق دوبل یا توئين دولوکس، سوئیت پریمییر، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر، اتاق اکسکیوتیو و سوئيت خانواده.


امکانات اتاق های هتل آدیا لنکاوی

در هتل آدیا لنکاوی می توانید به ۲۰۷ اتاق دسترسی داشته باشید و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند و به تهویه مطبوع مجهز هستند. در ادامه می توان به وجود کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، عایق صدا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، خشک کن، میزکار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای، رادیو، بالکن اشاره کرد. 

همچنین حمام های موجود در اتاق ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار هستند. توجه داشته باشید که اتاق ها در هتل آدیا ضد دود بوده و اجازه استعمال سیگار ندارید و در مقابل می توانید به محل های تعبیه شده مراجعه کنید و سیگار بکشید.


فاصله هتل آدیا لنکاوی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا پارک آبی کینگدیم: ۷۰۰ متر

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا پارک تامان لاگاندا: ۲.۶ کیلومتر

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا میدان داتاران لانگ: ۳.۳ کیلومتر

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا باغ وحش لنکاوی: ۱۰.۲ کیلومتر

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا پارک طبیعی سونگای کیلیم: ۱۳ کیلومتر

فاصله هتل آدیا لنکاوی تا دنیای زیرآب لنکاوی: ۱۸.۷ کیلومتر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر

هتل آدیا؛هتلی چهار ستاره در شهر لنکاوی مالزی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار