gardeshban.ir

معرفی/
هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره شهر دبی است که آنجا مانند یک سلبریتی با مهمانان رفتار می شود.
کد خبر: ۳۴۱۳۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹-1399 September 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای تمام کسانی که بلیط هواپیما دبی خریده اند هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر اولین و بهترین انتخابی است که پیش رویشان قرار می گیرد. 

با انتخاب این هتل هر آنچه برای اقامت رویایی در نظر داشته باشید، برآورده می شود و خاطراتی بی بدیل ضمیمه بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر می شود.

موقعیت مکانی هتل

این هتل نیز مانند بیش تر هتل های دبی در منطقه توریستی – تجاری دیره واقع شده و ایده آل ترین منطقه برای اقامت گردشگران به حساب می آید، چون این جا می توانند به مراکز خرید، جاذبه های شهر، رستوران ها و ایستگاه های مترو دسترسی بسیار راحتی داشته باشند و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند. ضمنا هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر در مجاورت مرکز خرید دیره سیتی سنتر واقع شده است.


امکانات و خدمات عمومی هتل

همانطور که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می رود، Pullman Dubai Creek City Centre با رستوران های باشکوه و متنوع، پارکینگ رایگان، استخر، ترانسفر فرودگاهی، اتاق های خانواده، فروشگاه و مغازه، سالن آرایش و برنامه های شاد و سرگرم کننده به استقبال خریداران بلیط هواپیما دبی می رود و لیست امکانات و خدمات آن تمامی ندارند.


انواع اتاق های هتل

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر در بیش از ۱۱ طبقه و ۳۱۸ واحد اقامتی از میهمانان میزبانی می کند. در هنگام رزرو این هتل، اتاق هایی از قبیل اتاق سوپریور، اتاق اگزکیوتیو، اتاق خانواده و سوئیت های جونیور، اگزکیوتیو و پرزیدنتال برایتان نمایش داده می شوند. سوئیت های اگزکیوتیو نگین جواهری هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر به حساب می آیند چون با فضای بزرگ و دلنشین و بخش نشیمن، محیط کار یا استراحت و بالکنی بزرگ آسایش و آرامش را برای مهمانان هتل فراهم می کنند.


امکانات اتاق های هتل

کسانی که تمایل دارند در طی سفر خود در اقامتگاهی رویایی و مدرن اوقاتشان را سپری کنند باید هتلی مثل هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر را رزرو کنند چون اتاق های این هتل جدا از سبک مدرن دکوراسیونشان، از فضای دلنشین و نورگیری خوبی برخوردارند که مناظر و چشم اندازهای زیبایی از پنجره اتاق ها پیداست. 

از این گذشته، امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، میز کار، مینی بار، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی، اتو، اینترنت رایگان، سشوار، چای ساز، گاوصندوق و تهویه مطبوع در همه این اتاق ها گنجانده شده اند.


گزینه های صرف غذا

از بین ۴ رستورانی که در هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر دایر است، همه آن ها منوی انتخابی دارند؛ فقط رستوران مدلِی "Medley” در کنار منوی انتخابی، سلف سرویس نیز دارد. این رستوران ها در فضای مدرن و دلباز خود انواع غذاهای بین المللی را طبخ و سرو می کنند. در رستوران لفابریک "La Fabrique” هتل می توان در بخش اسپورت بار استراحت و به تماشای بازی های زنده مشغول شد.


دیگر خدمات و امکانات هتل

بیش ترین تنوع خدمات و امکانات هتل مربوط به تجهیزات ورزشی و سلامتی آن است که شامل باشگاه، اتاق بخار، انواع ماساژها، آرایش مو، پدیکور، مانیکور، اسپا، سونا، خدمات زیبایی و استخرهای روباز است. مهمانان در طول اقامت خود می توانند در کلاس های یوگا یا بدنسازی شرکت کنند و زیر نظر مربی خصوصی از برنامه های ورزشی خود عقب نمانند. علاوه بر این ها، هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر مقدمات بازی های بیلیارد، دارت، بولینگ، تنیس و گلف را برای مهمانان فراهم کرده تا به بهترین شکل ممکن از اوقات فراغت خود استفاده کنند.

دلایل انتخاب هتل

قرار گرفتن در مرکز شهر

پرسنل خوش برخورد و حرفه ای

سبک مدرن اتاق ها

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا مرکز خرید دیره سیتی سنتر: ۳۰۰ متر

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا دهکده ایرلندی: ۱ کیلومتر

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا مسجد جامع دبی: ۴ کیلومتر

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا مرکز خرید دبی مال: ۸ کیلومتر

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا برج خلیفه: ۸ کیلومتر


هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر/ هتل لوکس و ۵ ستاره دبی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار