gardeshban.ir

گزارش/
هتل آمادئوس فرانکفورت از هتل‌های ۴ ستاره شهر فرانکفورت است. این هتل از جمله بهترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۳۵
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹-1399 September 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آمادئوس فرانکفورت از هتل‌های ۴ ستاره شهر فرانکفورت است. این هتل از جمله بهترین هتل‌های شهر محسوب می‌شود که بیشتر افراد بعد از خرید بلیط هواپیما فرانکفورت به علت مزایای جذاب، آن را برای اقامتی دنج انتخاب می‌کنند. اگر برنامه‌ای برای سفر به زیباترین شهر آلمان را دارید، بدون شک Hotel Amadeus Frankfurt یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

امکانات اتاق‌های هتل آمادئوس

اتاق‌های هتل آمائوس به طوری طراحی شده‌اند که حداکثر راحتی را برای اقامت کنندگان به ارمغان می‌آورند. تمامی اتاق‌های هتل ضد حساسیت بوده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوای مطبوع، حمام مجلل با دوش، حوله و سشوار است. از طرفی دیگر، با هزینه اندک می‌توانید از امکانات نظافت روزانه هتل استفاده کنید. 

همچنین خشکشویی برای مسافرانی که به تمیزی لباس‌های خود اهمیت می‌دهند، در نظر گرفته شده‌است که با پرداخت هزینه می‌توانند از آن استفاده کنند. این هتل از پذیرش حیوانات خانگی در طول اقامت معذور است. 

با وجود اینکه سیگار کشیدن در هتل ممنوع است، بخش‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده‌است که سیگار کشیدن در آن آزاد است.

انواع اتاق در هتل آمادئوس

این هتل با ارائه طیف گسترده‌ای از انواع اتاق، اقامت شما را منحصر به فرد می‌کند. این هتل دارای چهار نوع سینگل روم است. 

اگر اقامت و کیفیت اتاق اهمیت خاصی برای شما ندارد، می‌توانید اکونومی سینگل روم (Economy Single Room) را برای اقامت برگزینید که هزینه معقولی نسبت به دیگر اتاق‌ها دارد. اتاق‌های استاندارد سینگل روم (Standard Single Room) با ارائه منظره‌ای زیبا از حیاط و مبلمان امکانات مناسب‌تری برای اقامت دارد. 

اگر قصد سفری دنج و راحت را دارید، می‌توانید اتاق کامفورت سینگل روم (Comfort Single Room) با تخت کویین ساز را برای اقامت انتخاب کنید. 

استاندارد سینگل روم پلاس (Standard Single Room Plus) هم با امکاناتی مانند چای‌ساز از دیگر گزینه‌ها برای اقامت‌های تک نفره محسوب می‌شود. اگر قصد سفر با دوست خود را دارید، کامفورت توئین روم (Comfort Twin Room) با دو تخت جداگانه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای ماه عسل یا سفر با همسر خود، استاندارد دابل روم (Standard Double Room) با تخت دو نفره بزرگ آماده رزرو شماست. تنها تفاوت این اتاق با کامفورت دابل روم (Comfort Double Room)، بزرگ بودن سایز تخت این اتاق است. 

دو اتاق Studio with Roof Terrace و Studio with Terrace به ترتیب برای دو و سه نفر طراحی شده‌اند که هر دو دارای بالکن زیبا با منظره دل انگیز شهر فراکفورت بوده و هم اتاق‌های بزرگتری نسبت به دیگر اتاق‌ها دارند. لازم به یادآوریست درخواست تخت کودکان زیر ۳ سال در این هتل رایگان است.

بار و رستوران هتل آمادئوس

هتل آمادئوس فرانکفورت با رستوران مجلل خود تنوع غذایی منحصر به فردی در میان هتل‌های شهر فرانکفورت به میهمانان خود ارائه می‌دهد. اگر از جمله افرادی هستید که در طول سفر به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید، این هتل با منوی رژیمی خاص، بهترین و سالم‌ترین غذاها را برای شما فراهم می‌کند. 

هیچ چیز بهتر از خوردن غذایی رمانتیک با همسر خود در یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا نمی‌تواند باشد. بار هتل آمادئوس هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامیست. صبحانه سلف سرویس هتل همه روزه در رستوران دایر است. از طرفی، غذای مخصوص نوزادان در رستوران هتل موجود است.

امکانات عمومی هتل آمادئوس

هتل آمادئوس برای رفاه میهمانانی که با خودرو شخصی خود سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی رایگان در نظر گرفته است. همچنین استفاده از وای فای در تمامی نقاط هتل رایگان است. 

جالب است بدانید که روم سرویس و میز پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت مسافرانی است که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مهمان این هتل شده اند. هتل با کادر مجرب و حرفه‌ای خود در تلاش است که بهترین تجربه اقامت را برای شما به ارمغان آورند. به یاد داشته باشید که چک این هتل از ساعت ۱۵ و چک اوت آن تا ساعت ۱۲ ظهر است.

موقعیت مکانی هتل آمادئوس

از دیگر مزایای این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهر اشاره کرد.هتل آمادئوس تنها ۱۰۰ متر از ایستگاه مترو Hessen فاصله دارد که می‌توانید از آن برای سفر به تمامی نقاط استفاده کنید و از دیدن جاذبه‌های شهر فرانکفورت لذت ببرید. 

از طرفی، مرکز خرید مای زیل (MyZeil) کمتر از ۲۰ دقیقه با حمل و نقل عمومی فاصله دارد و می‌توان برای تفریح یا خرید از آن لذت برد. رستوران پاپاگنو (Papageno) هم از بهترین رستوران‌های فرانکفورت است که فاصله کمی با هتل آمادئوس دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمادئوس

فاصله هتل آمادئوس تا کلاین مارکت هال: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا کلیسای جامع سنت بارتولومیو: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا منطقه رومربرگ: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا موزه اشتدل: ۶٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا موزه زوفر: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا منطقه هاوت واخه: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا موزه فیلم آلمان: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل آمادئوس تا پل آیزنشتیگ: ۶ کیلومتر

هتل آمادئوس فرانکفورت(Hotel Amadeus Frankfurt)؛از هتل‌های ۴ستاره و لوکس شهر+تصاویر

هتل آمادئوس فرانکفورت(Hotel Amadeus Frankfurt)؛از هتل‌های ۴ستاره و لوکس شهر+تصاویر

هتل آمادئوس فرانکفورت(Hotel Amadeus Frankfurt)؛از هتل‌های ۴ستاره و لوکس شهر+تصاویر

هتل آمادئوس فرانکفورت(Hotel Amadeus Frankfurt)؛از هتل‌های ۴ستاره و لوکس شهر+تصاویر

هتل آمادئوس فرانکفورت(Hotel Amadeus Frankfurt)؛از هتل‌های ۴ستاره و لوکس شهر+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار