gardeshban.ir

مردی که در اقدامی احمقانه برای تهیه چند عکس یادگاری جان خود و دو فرزند کم سن و سالش را در معرض خطر قرار داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
کد خبر: ۳۴۶۱۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹-1399 September 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
در تصاویری که از این مرد تهیه شده او را به همراه دو فرزند دختر و پسرش در نزدیکی لبه صخره‌ای معروف در «وست بای» در دورست نشان می‌دهد.

در یکی از تصاویر در حالی که او دو فرزندش را در نزدیکی لبه صخره نشانده و سرگرم تهیه عکس از آن‌ها است دیده می‌شود. آنچه این تصاویر نشان می‌دهد به نظر می‌رسد دخترا او کمتر از ۸ سال سن دارد. در یکی از تصاویر در حالی که این دختر پایش را از لبه صخره آویزان کرده و برادرش در کنار او حضور دارد پدر آن‌ها از آن‌ها عکاسی می‌کند.

اقدام خطرناک این مرد که هویتش مشخص نشده در حالی خبرساز می‌شود که طی سال‌های اخیر ریزش صخره در مکان‌های توریستی مشابه در انگلیس حادثه ساز شده است. در سال ۲۰۱۲ گردشگری با نام «چارلوت بلک من» ۲۲ ساله پس از حادثه ریزش صخره در بورتون برداستاک جانش را از دست داده بود.

گفتنی است؛ اقدام احمقانه این مرد انگلیسی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک ماه پیش نیز ریزش صخره در جزیره «لا گومِرا» حادثه ساز شد. این حادثه که با ریزش چندین تن آوار همراه بود به دفن شدن چند خودرو منجر شد.

سلفی های احمقانه گردشگر در لبه پرتگاه!+عکس

سلفی های احمقانه گردشگر در لبه پرتگاه!+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار