gardeshban.ir

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۹ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۱۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹-1399 September 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری هستیم و بارش باران نیز در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

وی افزود: در محور‌هایی که با بارش برف و باران روبروست، علاوه بر لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب عامل بسیار مهمی در پیشگیری از تصادفات است.

شیرانی ترافیک در جاده‌های کشور را نیز روان و بدون گره ترافیکی اعلام کرد و گفت: محور‌های شهداد - نهبندان، خرم آباد – پلدختر و محور ساحلی بندرریگ - شیف - در بوشهر تا اطلاع بعدی مسدود است. در کیلومتر ۱۰ محور قزوین - همدان نیز تا اطلاع بعدی تردد از لاین روبروی محور و به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

وی محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال را نیز دارای انسداد فصلی اعلام کرد و گفت که به دلیل بارش سنگین برف، این محور‌ها تا اطلاع بعدی مسدود هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار