gardeshban.ir

گزارش/
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام خمینی پرواز دارند، گفت: از این تعداد، 8 شرکت هواپیمایی، خارجی است.
کد خبر: ۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹-1399 September 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدمهدی کربلایی،در پاسخ به این سؤال که چه مشوق‌هایی برای جذب شرکت‌‌های هواپیمایی خارجی و برقراری مجدد خطوط هوایی در نظر گرفته‌اید؟‌ بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بارها با ایرلاین های مختلف مذاکره و اطمینان خاطر برای رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه فرودگاه به آنها داده شده است.

* ‌اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی برای جذب ایرلاین‌های خارجی 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره با ارائه مشوق‌های مختلف در فرودگاه، ادامه داد: برداشتن محدودیت زمانی و اعمال تخفیف در هزینه اماکن فرودگاهی از همکاری‌هایی بوده که با شرکت‌های هواپیمایی صورت گرفته است.

* فعالیت 18 شرکت هواپیمایی در فرودگاه امام

وی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر چند شرکت هواپیمایی خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند؟ اظهار داشت: در شرایط کنونی 18 شرکت هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز دارند که از این تعداد، 8 خط آن خارجی است.

* برقراری مجدد پروازهای اتریش و لوفتهانزا به فرودگاه امام 

کربلایی با بیان اینکه خطوط هوایی داخلی فعال‌تر از خطوط هوایی خارجی هستند، اضافه کرد: به تازگی ‌با شرکت‌‌ هواپیمایی لوفتهانزا و شرکت هواپیمایی اتریشی هم مذاکراتی انجام شده است که احتمالا به زودی پروازهای این دو خط هوایی هم به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از سر گرفته خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار