gardeshban.ir

سیدنی علاوه بر داشتن جاذبه‌های تفریحی برای بزرگ‌سالان، کودکان را نیز از سفر به این شهر ناامید نمی‌کند. خانواده‌ها می‌توانند همراه با فرزندان خود تجربه‌ی خاطره‌انگیزی از سفر به سیدنی داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۹۴۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹-1399 October 04
گردشبان (gardeshban.ir) :

سیدنی  شهری با جاذبه‌های فراوان برای خانواده‌ها و کودکان است.کودکان عاشق ماجراجویی‌های متعدد سیدنی می‌شوند. از گذراندن یک روز کامل در کنار ساحل گرفته تا سوار شدن بر ترن‌ هوایی و دیدار با جذاب‌ترین موجودات  استرالیا ، در این شهر هر تفریحی متناسب با کودکان یافت می‌شود.

باغ‌ وحش تارونگا

باغ‌ وحش تارونگا  (Taronga) به خاطر داشتن بهترین زمین‌های شهر به خود می‌بالد. این باغ‌وحش که در مقابل بندرگاه سیدنی واقع شده، دسترسی آسانی به شهر از طریق یک سفر کوتاه آبی دارد. تورهای مختلفی در این باغ‌وحش برای دیدار با جانوران بومی استرالیا برگزار می‌شود. اگر کودک شما به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است، می‌توانید برای یک شب در چادرهای مخصوص باغ‌وحش اقامت کنید و به تماشای جانوران نایاب بپردازید.

سیدنی

بالا و پایین پریدن در اسکای زون

اسکای‌ زون (Skyzone) فضای بزرگی با بیش از ۱۰۰ ترامپولین به‌منظور غلبه بر نیروی جاذبه است. این ترامپولین‌های متصل‌ به‌هم، یک زمین بازی فنری به‌منظور انجام تفریحات گوناگون برای کودکان خلق کرده‌اند. این محوطه‌ی سرپوشیده مکان مناسبی برای خسته کردن کودکان و تفریح در یک روز بارانی است. به‌علاوه، بزرگ‌ترها هم می‌توانند از سرگرمی‌های موجود در اسکای‌ زون استفاده کنند.

یک روز در استخرهای آیسبرگز

باشگاه آیسبرگز (Icebergs) در بخش جنوبی ساحل مشهور بوندای (Bondi) واقع شده است. می‌توان با پرداخت ۶.۵ دلار به ازای هر نفر، برای یک روز کامل در این استخر تفریح کرد. این گزینه در مقایسه با ساحل امن‌تر و راحت‌تر بوده و باوجود سایبان‌های فراوان، هیچ ماسه‌ای در آن دیده نمی‌شود. یک استخر مخصوص کودکان در این مجموعه وجود دارد و کافه‌ی آن نیز صبحانه و نهار سرو می‌کند. هرچند افراد می‌توانند با خود خوراکی به همراه بیاورند.

سیدنی

یک روز در لونا پارک

شما هرگز ورودی  لونا پارک سیدنی  با یک صورتک بزرگِ خندان از ماه را از دست نخواهید داد. این پارک درست در کنار پل بندرگاه سیدنی قرار دارد. لونا پارک با داشتن مناظر تماشایی از آب، پارکی شگفت‌انگیز برای کودکان و البته بزرگ‌سالان است. می‌توان جاذبه‌های فراوانی نظیر چرخ‌وفلک و قطار تانگو (Tango) را در کنار یکی از زیباترین بنادر دنیا تجربه کرد. این پارک همچنین در مجاورت اسکله‌ی قایق‌های میلسونز پوینت فری (Milsons Point Ferry) و ایستگاه‌های قطار قرار دارد و دارای دسترسی آسان است.

لونا پارک سیدنی


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار