gardeshban.ir

کرمانشاه- فرماندار قصر شیرین گفت: دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی که از سوی دولت عراق بسته اعلام شده بود، امروز بازگشایی شده است.
کد خبر: ۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹-1399 October 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرادعلی تاتار اظهار کرد: عراق روز پنجم دی ماه در جهت اجرای اقدام‌های پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونای انگلیسی، گذرگاه‌های  دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی را به روی مسافران بست که پس از ۲۴ ساعت این تصمیم لغو شد.

وی گفت: از امروز باز هم شاهد تردد مسافران از مرز پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و ورود و خروج افراد دو تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز خسروی هستیم.

تاتار افزود: تمامی مسافران در نقطه صفر مرزی و قبل از تردد به کشور ار نظر بیماری‌های ویروسی و کرونا پایش می‌شوند و از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مبادلات تجاری از مرزهای خسروی و پرویزخان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد، ادامه داد: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می‌شود.

تاتار گفت: پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرز خسروی تشدید شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار