gardeshban.ir

رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا با هدف سنجش آمادگی دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدماتی و پیشگیری از حوادث جاده ها در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۳۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹-1399 October 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان با تاکید بر الزام رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کروناگفت: برگزاری هرگونه مراسم، سوگواره یا عزاداری تحت هر عنوان و شرایطی در منطقه آزاد ارس ممنوع است.

محسن نریمان با اشاره به اینکه دستگاه های خدمت رسان در سلامت مردم نقش موثری دارند افزود: اجرای طرح رزمایش زمستانه جاده‌ای نمونه ای از برنامه ارتقای فرهنگ عمومی و ارایه خدمات است که اجرای آن تا پایان زمستان ادامه دارد و هدفی جز تامین سلامت و امنیت مردم ندارد.

نریمان هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین جامعه‌ای امن و سالم عنوان کرد و افزود:همانگونه که در بحث کرونا همراهی مردم بسیار مهم است در این طرح نیز همراهی مردم بسیار مهم بوده و باید تذکرات و توصیه‌هایی که توسط پلیس ارائه می‌شود رعایت شود تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده ای منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، بخشی از تجهیزات خودرویی، راهداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی رژه رفتند.

گفتنی است؛ رزمایش ترافیکی طرح زمستانه جاده‌های منطقه آزاد ارس و شهرستان با حضور اعضای شورای اداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان جلفا و معاونین و مدیران منطقه آزاد ارس برگزار شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار