gardeshban.ir

جزیره کیش در استان هرمزگان قرار گرفته و یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین جزیره‌های خلیج فارس است.
کد خبر: ۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹-1399 October 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
کیش به‌دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، از اصلی‌ترین نقاط توریستی کشور به‌حساب می‌آید. هرساله شمار قابل توجهی از مسافران ایرانی و خارجی با تور کیش از شیراز به نگین خلیج فارس سفر می‌کنند. 

اگر به وسیله هواپیما با تور کیش از شیراز به این جزیره مسافرت می‌کنید، ممکن است این سوال پیش آید که سفر هوایی به کیش از شیراز چقدر طول می‌کشد؟ جواب پرسش شما و سوالاتی نظیر نحوه رزرو اینترنتی، بهترین زمان سفر هوایی با قیمت ارزان و مدت زمان سفر با اتوبوس به جزیره کیش را در ادامه گفته‌ایم.

پرواز تور کیش از شیراز چه مدت طول می‌کشد؟

فاصله هوایی شیراز به مقصد کیش 370 کیلومتر است و این پرواز در مدت زمان 55 دقیقه انجام می‌شود. باتوجه به توریستی بودن شهر شیراز و کیش، خطوط پروازی این دو شهر از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین پروازهای داخلی به‌شمار می‌رود. تور کیش از شیراز معمولا در بیش‌تر روزهای هفته پرواز دارد و به راحتی می‌توانید در تاریخ موردنظرتان به جزیره کیش سفر کنید.

شایان ذکر است اگر در ایام خاص یا فصل داغ سفرها قصد رفتن به کیش را دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به تهیه تور مسافرتی کنید. چنانچه به هر دلیلی مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی برای شما مقدور نیست، به آسانی می‌توانید به‌صورت آنلاین تور کیش از شیراز را رزرو کنید. با وارد کردن تاریخ رفت و برگشت و مدت زمان اقامت در رزرو آنلاین تور دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

سفر هوایی به کیش از شیراز چقدر طول میکشد

رزرو تور کیش از شیراز به‌صورت اینترنتی


در کم‌ترین زمان فهرست کاملی از تورهای کیش با مشخصاتی ازجمله نوع وسیله جابه‌جایی، تعداد ستاره و خدمات هتل‌ها همراه قیمت‌ها نشان داده می‌شوند. به یاد داشته باشد هرچه یک تور مسافرتی از خدمات ایده‌آل و بهتری برخوردار باشد، به مراتب قیمت تور کیش افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید با ارزان‌ترین تور مسافرتی به جزیره کیش سفر کنید، شما می‌توانید از طریق گزینه فیلتر مواردی از جمله انتخاب قیمت تور، نوع وسیله سفر، تعداد ستاره هتل، خدمات و امکانات هتل و در آخر می‌توانید فیلتر جستجو را براساس میزان محبوبیت تورها از نظر مسافران انتخاب کنید. پس از جستجو، فهرست تورها باتوجه به اطلاعات وارد شده نمایش داده می‌شوند. لازم به ذکر است برای رزرو ارزان‌ترین تورها چنانچه با هواپیما به کیش قصد مسافرت دارید، باید پایین‌ترین نوع کلاس پروازی و هتل‌های کم‌تر از دوستاره را برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر هوایی با قیمت ارزان

به‌طور معمول بیش‌ترین هزینه‌های مربوط به تور کیش از شیراز مختص بلیط هواپیما است. اگر علاقه دارید در فصل ارزان و خلوت با استفاده از پرواز به این شهر سفر کنید، تابستان بهترین زمان برای سفر هوایی با قیمت ارزان و اقتصادی خواهد بود. در فصل تابستان هوای جزیره بسیار گرم و میزان رطوبت هوا بالا است که این شرایط ممکن است برای بعضی از مسافران خوشایند نباشد. 

این مساله سبب شده تعداد سفرها به کیش کاهش یافته و شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی برای فروش و جذب بیش‌تر مسافران قیمت بلیط پرواز را با قیمت مناسب‌تر دراختیار مسافران قرار دهند. به‌خاطر داشته باشید در ایام و مناسبت‌های خاص (تعطیلات و جشن‌های سنتی کیش)، تعداد گردشگران در جزیره افزایش می‌یابد.

بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر شرایط آب‌وهوایی در فصل پاییز، زمستان و اوایل فروردین است؛ در این بازه زمانی کیش نسبت به هر وقت دیگر شلوغ‌تر بوده و تعداد سفرها به حداکثر می‌رسند. گفتنی است جزیره کیش در ماه‌های پر مسافر با بیش‌تر شدن تعداد تقاضای مسافران، قیمت بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، تورهای مسافرتی و هزینه‌های اقامتی بیش‌تر می‌شود.

تور کیش از شیراز با اتوبوس

سفر با هواپیما بهترین روش برای جابه‌جایی محسوب می‌شود و شما بدون خستگی به جزیره کیش خواهید رسید؛ اما هزینه بلیط پرواز در مقایسه با بلیط اتوبوس گران‌تر است. از مزایای مسافرت با اتوبوس می‌توان به ارزان بودن بلیط و در دسترس بودن همیشگی اتوبوس اشاره کرد. فاصله زمینی شیراز تا جزیره کیش از دو مسیر 549 کیلومتری (جاده بندر لنگه) و 517 کیلومتر (جهرم-لار) در مدت زمان 9 الی 10 ساعته انجام می‌شود. لازم به ذکر است باتوجه به موقعیت خاص جزیره کیش مسافرت با استفاده از اتوبوس تا مقصد بندرعباس ممکن خواهد بود و برای رسیدن به جزیره کیش باید از طریق کشتی به جزیره بروید.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار