gardeshban.ir

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر در آزادراه های قزوین-رشت و تهران-شمال و نیز محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، در مسیر رفت و برگشت، تردد روان است.
کد خبر: ۳۵۲۳۰
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹-1399 October 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت بیشترین تردد خودرو در جاده ها بین ساعات 16 تا 17

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیک و آمار تردد خودرو در جاده ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از 2280 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد کاهش نشان می‌دهد در مین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌*  ثبت 111 هزار تردد در آزادراه‌ کرج-قزوین

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-قزوین با 111 هزار و 327 تردد، آزادراه تهران-کرج با 98 هزار و 170 هزار و 859 تردد و آزادراه کرج-تهران با 97 هزار و 253 تردد ثبت شد.

* کاهش ایمنی مسیر عامل انسداد 11 جاده در کشور

محرابی نیا از انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر گفت و افزود: در حال حاضر کماکان محور سروآباد-پاوه، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور گنج نامه-تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور وازک-بلده در مازندران، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، نیز به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

* محور کندوان از ساعت 8 تا 17 فردا مسدود است

وی یادآور شد: همانگونه که از قبل هم اعلام شده است، کماکان محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* ترافیک روان در همه محورهای تهران-شمال

محرابی نیا همچنین از ترافیک روان در آزادراه های قزوین-رشت و تهران-شمال و نیز محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، در مسیر رفت و برگشت، خبر داد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها در تشریح وضعیت جوی محورهای تهران-شمال اظهار داشت: در محورهای شمالی امروز بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار