gardeshban.ir

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در همه جاده‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران باند شمالی و جنوبی در محدوده مهرویلا سنگین است.
کد خبر: ۳۵۲۶۵
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹-1399 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اکبر آشوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و تردد روان در محور‌های تهران-شمال

وی درباره آخرین آمار تردد خودرو در محور‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی محور‌های تهران-شمال بیان کرد: در محور‌های شمالی امروز بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آشوری از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران باند شمالی و جنوبی در محدوده مهرویلا خبر داد.

* کماکان ۱۱ جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

وی با اشاره به مسدود بودن ۱۱ جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر اظهار داشت: در حال حاضر کماکان محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل - خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: همچنین محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور سروآباد-پاوه، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان و محور خرم‌آباد-پلدختر نیز به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

* ثبت کمترین تردد خودرو در جاده‌ها بین ساعات ۳ تا ۴ صبح

آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک و آمار تردد خودرو در جاده‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۶۳ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز قبل ۵.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴.۲ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

‌* ثبت بیش از ۱۹۰ هزار تردد بین تهران و کرج

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۰۴ هزار و ۲۱۲ تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۹۱ هزار و ۵۸۴ هزار و ۸۵۹ تردد و آزادراه تهران-کرج با ۸۶ هزار و ۴۵۷ تردد ثبت شد.

* انسداد جاده کندوان در برخی ساعات روز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: طبق اعلام قبلی محور کندوان حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ از مرزن آباد تا دزدبن از ۸ دی تا ۱۲ اسفند از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار