gardeshban.ir

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی /
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: «ولایت‌پذیری و شجاعت دو شاخصه مهم این سردار بزرگ اسلام بود.»
کد خبر: ۳۵۲۶۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹-1399 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
دکتر علی‌اصغر مونسان در حاشیه برگزاری اولین مراسم سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی با بیان این‌که این سردار بزرگ شخصیتی متعلق به همه مسلمانان دنیا است، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری صدا و سیما، بیان کرد: «درود و رحمت خدا بر شهید بزرگوارمان. به نظر من شهید سلیمانی متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به مسلمانان جهان بود.»

او افزود: «ولایت‌پذیری و شهامت دو شاخصه مهم سردار سلیمانی بود. ضمن این که تدبیر شهید سلیمانی و شناختی که او از منطقه و جهان داشت موجب شده بود که یکی از بزرگ مردانی باشد که خدمت بزرگی به منطقه کرده است.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: «سردار سلیمانی برای امنیت منطقه بسیار زحمت کشید، شکست داعش کار ویژه این سردار بزرگ بود که مردم منطقه را نجات داد. هرچه راجع به ایشان بگوییم کم است. می‌شود در خلاصه گفت که ایشان یک شخصیت بزرگ ملی است که در تاریخ این کشور خواهید درخشید.»

او در ادامه با اشاره به ترور ناجوانمردانه این سردار بزرگ اسلام، خاطرنشان کرد:«حق ایشان نیز شهادت به دست شقی‌ترین انسان‌ها بود که برای این سردار بزرگ اتفاق افتاد.»
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار