gardeshban.ir

مدیر مرکز ترافیک راه ها گفت: هم اکنون در محور هراز بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه، کندوان و آزادراه قزوین-رشت، بارش باران گزارش شده است و در آزادراه تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.
کد خبر: ۳۵۳۷۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹-1399 October 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد محور کندوان از ساعت 8 تا 17 امروز

مدیر مرکز ترافیک راه ها درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به شمال کشور گفت: در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه‌، همچنین آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و در مسیر رفت و برگشت، ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه تردد در محور کندوان از ساعت 8 تا 17 ممنوع است، افزود: دوربین های نظارت تصویری هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نشان می‌دهد.

* برف و باران در هراز و آزادراه قزوین-رشت

آشوری افزود: هم اکنون در محور هراز بارش برف و باران و در محورهای فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت بارش باران گزارش شده است و در آزادراه تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* انسداد ساعتی محور کندوان در برخی ایام هفته 

وی بیان کرد: طبق اطلاعیه های قبلی محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، کماکان مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

*  سهم 17.8 درصدی وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 

مدیر مرکز ترافیک راه ها درباره آخرین وضعیت تردد جاده ای خودرو طبق آمار ترددشمارها، تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل ا‌ز رصد 2284 دستگاه ترددشمار فعال جاده ای، نسبت به روز قبل 0.3 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

*  محور فرعی شمشک-دیزین و جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110 مسدود است

آشوری با اشاره به انسداد 11 محور در کشور، گفت:‌ در حال حاضر کماکان محور گنج نامه-تویسرکان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده پونل - خلخال، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور سروآباد-پاوه،  به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین محور  محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

‌* ثبت 219 هزار تردد بین کرج و تهران

مدیر مرکز ترافیک راه ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 115 هزار و 196 تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 104 هزار و 797 تردد و آزادراه کرج-قزوین با 101 هزار و 302 تردد ثبت شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار