gardeshban.ir

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا خبر داد/
دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: تردد همشهریان تهرانی به شهر‌های زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.
کد خبر: ۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹-1399 October 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا درباره تغییر محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: محدودیت‌ها به قوت خود باقی و اتفاق جدیدی در بحث تغییر محدودیت‌ها رخ نداده است.

او بیان کرد: علی رغم اینکه در چند هفته گذشته شهر قرمز نداشتیم، اما متاسفانه ۶ شهر استان مازندران از امروز قرمز هستند، همچنین ۲۳ شهر در کشور نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.

قاسمی اظهار کرد: ما بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، یکسری اقدامات در ۵ حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف، خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث تردد‌ها پیش بینی کرده بودیم که مناسب با وضعیت هر شهر صورت گیرد.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در ۶ شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، مابقی نمی‌توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید برگزار شود.

او افزود: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به شهر‌های دیگر ممنوع و تا زمانی که وضعیت شهر‌های قرمز و نارنجی به وضعیت عادی برگردد، شرایط به همین منوال است.

قاسمی درباره نحوه تردد بین شهری خودرو‌ها تاکید کرد: وضعیت تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهر‌های زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به ۲۹ شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع است.

تردد بین شهر‌های زرد از امروز بدون برگه تردد میسر شد/ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار