gardeshban.ir

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از انسداد محور هراز از امشب تا بامداد فردا خبر داد و گفت: جاده جایگزین برای تردد خودروها فیروزکوه و آزادراه تهران شمال خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹-1399 October 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شاهد آسمانی صاف و آفتابی در استان تهران هستیم و پدیده جوی خاصی تا به امروز نداشتیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برقراری تردد روان و عادی در جاده‌های استان تهران خبر داد و گفت: فقط محور هراز در حوزه مازندران از امشب تا فردا شب به علت عملیات روشنایی تونل‌ها مسدود خواهد شد که از ساعت ۲۱ امشب تا ۶ صبح فردا یکشنبه اعمال می‌شود و جاده جایگزین برای تردد خودروها از فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و کرج و چالوس به مازندران خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت ترددها در محورهای استان تهران در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته از بامداد جمعه تا بامداد دیشب نیز عنوان داشت: در محور جاجرود - بومهن تعداد ۸۶ هزار و ۹۲ تردد، محور تهران - پاکدشت ۱۱۰ هزار و ۶۵۶ تردد، آزادراه تهران - قم ۶۴ هزار و ۴۰۳ تردد، محور کمربندی جنوبی رودهن ۵۹ هزار و ۵۴۱ تردد، آزادراه تهران - پردیس ۵۵ هزار و ۹۵۸ تردد، محور دماوند - فیروزکوه ۴۸ هزار و ۵۱۴ تردد، محور رودهن - دماوند ۴۸ هزار و ۴۷۲ تردد، محور تهران - لواسانات ۳۸ هزار و ۶۳۷ تردد، محور تهران - شهریار ۱۱۹ هزار و ۸۸۴ تردد، و آزادراه تهران - کرج ۱۵۸ هزار و ۶۹۰ تردد ثبت شده است.

مصدقی عنوان داشت: طبق برآورد و شمارش سامانه هوشمند تردد شمار جمع ورودی ترددها به استان را ۲۱۴ هزار و ۲۹۹ تردد و جمع خروجی از استان را ۱۷۱ هزار و ۳۹۳ خودرو تخمین زده شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص ترافیکی که دیروز در محور هراز ایجاد شده بود بیان داشت: آزادراه تهران پردیس، جاده قدیم جاجرود و محور هراز به دلیل تفریحات زمستانی تا پیست آبعلی شاهد حجم خودروهای دپو شده در کنار راه‌ها بودیم و غروب هم در مسیر برگشت به تهران ترافیک پرحجمی را شاهد بودیم و سایر محورها نیز عادی و روان بودند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار